חיפוש

טרנדים חדשים באיפור וקוסמטיקה ל-2023

תוכן עניינים

עם תחילתה של שנה חדשה, מגיע גם הזמן לחדש ולרענן את המראה. האופנה ותעשיית היופי משתנות בקצב מהיר, וכל שנה מביאה איתה טרנדים וסגנונות חדשים. מה יהיו הצבעים, הטקסטורות והסגנונות המגניבים ביותר בתחום האיפור והקוסמטיקה ב-2023? אנו עורכים כאן סקירה מקיפה של המגמות החדשות הצפויות להוביל השנה, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים ואופנתיים. האם הפנים הטבעיות חוזרות? מהם גווני השפתיים והעיניים החמימים שיהיו פופולריים? קראו איתנו וגלו.

איפור טבעי

אחרי תקופה ארוכה של איפור כבד ותחרותי, הגיעה השנה הזמן לחזור לאיפור עדין וטבעי יותר. הדגש יהיה על עור נקי, לחיים ורודות וזוהר פנימי. במקום כיסוי מלא, המגמה תהיה להשתמש במוצרים קלים יותר כמו קונסילר, קרם בסיס ופודרה שמורידים זוהרות ומאחדים את גוון העור. גבות יעוצבו בצורה עדינה וטבעית עם פנסיל גבות, במקום מראה עבה ומוגזם.

צלליות עיניים קלילות בגווני חום ואפור בהיר ייתנו הארה עדינה לעיניים. שכבות רבות של אייליינר כבד לא יהיו אופנתיות השנה. שפתיים יודגשו בגוונים דומים לצבע השפתיים הטבעי, או בגווני ורוד וכתום עדינים מאט מאוד. ללא מראה מוגזם. המטרה היא להדגיש את היופי הטבעי ולא לכסות אותו בשכבות רבות של מייקאפ. פנים עם איפור קליל וזוהר פנימי יהיו הטרנד המוביל השנה בתחום האיפור.

עיניים סמוקות

אחד הטרנדים הבולטים השנה יהיה השימוש בגווני אדום וחום בהיר על העפעפיים, ליצירת מראה עיניים סמוקות ורענן. ניתן לקבל את האפקט הזה על ידי שימוש בצללית עפעפיים בגוון אדום עז או ורוד כתום עדין יותר. הצללית תיושם על כל העפעף הנייד ובקצה החיצוני של העין. גם שימוש באייליינר בגוון חום כהה או שחור עם נגיעות קלות של אייליינר לבן בפינה הפנימית תיצור את אפקט העיניים הסמוקות.

ניתן להוסיף מעט רוז' לחיים ולעצמות הלחיים כדי להשלים את המראה. העיניים הסמוקות נותנות מראה רענן, צעיר ובריא. זוהי אלטרנטיבה יפה לסמוקי עיניים כהה וכבד שהיה נפוץ בשנים האחרונות. הגוונים הבהירים יותר נותנים זוהר נעים ואנרגטי. בשמחה, הנה הרחבה נוספת על מגמת השפתיים בגווני ורוד ואדום:

שפתיים בגווני ורוד ואדום

גווני השפתיים האופנתיים השנה יתאפיינו בבהירות ועדינות. ורודים, כתומים ואדומים בהירים יהיו הגוונים המובילים, בניגוד לגוונים כהים ועזים שאפיינו תקופות קודמות. ניתן לקבל מראה זה עם שפתונים נוזליים מט בגוונים אלו, הנותנים גימור שפתיים עדין וטבעי. גם אופציה נהדרת הם שפתונים במרקם כרמי, שמותירים גימור לח ומעניקים זוהר בריא וטבעי לשפתיים.

מומלץ לבחור גוון הזהה או קרוב לגוון הטבעי של השפתיים, ולהימנע מגוונים עזים מדי שיראו מלאכותיים. ניתן גם להשתמש בשפתון nude בגוון השפתיים ולהוסיף מעל מעט בלושר או גלוס ורוד עדין כדי לקבל את האפקט הרצוי. השפתיים בגוונים החדשים יראו עדינות, בריאות ופשוטות – בדיוק כמו שהטרנד הכללי של האיפור הטבעי מכתיב.

עור זוהר

השנה המוקד יהיה על טיפוח העור ויצירת זוהר פנימי, במקום על כיסוי מוחלט במייקאפ. קרמי לחות עשירים ומזינים יהיו פופולריים כבסיס לאיפור, במקום פריימר ופונדטציה כבדים. הם ישפרו את מרקם העור וימנעו יובש. גם שימוש רב יותר בסרומים ומסכות פנים מזינות שמעניקות לעור ויטמינים ומינרלים יהיה נפוץ.

מוצרים עם SPF שמונעים נזקי שמש, ויטמין C להארת גוון העור ושמנים צמחיים מזינים יהיו הבסיס לשגרת טיפוח פנים בריאה וזוהרת. המטרה היא להפיק את הזוהר הפנימי של העור במקום לכסות אותו, ולכן המוקד יעבור ממייקאפ לטיפוח והזנת העור. עור בריא ומטופח הוא המפתח להופעה טבעית וזוהרת יותר.

גבות עבות ומסודרות

הגבות ימשיכו להיות מוקד חשוב באיפור גם השנה, עם דגש על צורה מסודרת ועובי מוגדר. המגמה היא גבות עבות ומלאות יותר, מעוצבות בקפידה תוך שימור צורתן הטבעית. פנסיל גבות איכותי הוא חיוני כדי למלא פערים בגבה ולתת להן צורה מלאה ואחידה. מומלץ להשתמש בתנועות שיער קצרות ומדויקות כדי ליצור אשליה של שערות אמיתיות.

הגבות צריכות להיות מעוצבות באופן סימטרי, עם זווית עדינה כלפי מעלה בקצה החיצוני. גבות מסודרות, עבות ומוקפדות יוסיפו מסגרת איכותית לפנים וידגישו את המבט באופן מחמיא. עם זאת, חשוב להימנע מעיצוב מוגזם או בלתי טבעי. המטרה היא להדגיש את צורת הגבות הטבעית באופן מוקפד.

צבעי שיער חמים

גווני שיער חמימים וטבעיים יהיו הטרנד המוביל בצביעת שיער השנה. בלונד, חום בהיר וג'ינג'י יהיו פופולריים במיוחד, בשילוב עם רפלקסים חמים כמו קרמל וזהב. הם ייתנו לשיער נפח, תנועה וברק עדין. גם גווני כסף ואפור ימשיכו להוביל, אך עם נגיעות של גוונים חמימים כדי למנוע מראה קר וחד-גוני מדי.

טכניקת Balayage תשמר על פופולריות, עם צביעה עדינה והדרגתית שנותנת אפקט טבעי ומעניין. בשילוב הטרנד של איפור ושיער טבעיים, גווני השיער החמים יתנו מראה בריא, זוהר ומחמיא. הם ידגישו את נפח ותנועת השיער בצורה עדינה ואלגנטית.

סיכום

2023 מבשרת על מגמות חדשות מעניינות בתחום האיפור והקוסמטיקה, ששמות דגש על טבעיות ובריאות.

איפור קליל ועדין יותר, עם גוונים בהירים ופשוטים. עיניים סמוקות ושפתיים ורודות עדינות. גבות מעוצבות בקפידה אך ללא מוגזמות. טיפוח העור והזנתו יחליפו מייקאפ כבד. גווני שיער חמימים וטבעיים יובילו את המגמה בצביעות.

המוקד השנה יהיה על הוצאת היופי הפנימי החוצה, במקום להסתירו מאחורי שכבות של איפור. פנים טבעיות ובריאות הן המטרה. אנו מצפים בהתרגשות לראות איזה טרנדים נוספים תביא עימה השנה החדשה. נמשיך לעדכן אתכם כאן בכל החידושים האופנתיים האחרונים!

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

קרם פנים

המדע והיופי של קרמי פנים

קרמים לפנים תמיד היו אבן יסוד בשגרת טיפוח העור ברחבי העולם. הם מבטיחים לחות והגנה על העור, והם מגיעים במספר עצום של צורות כדי להתאים

קרא עוד »

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן