חיפוש

תיקון ספות בד – עדיף לעשות לבד או להזמין בעל מקצוע?

תוכן עניינים

חשיבות שמירה על ספות בד

אחד החדרים המרכזיים בבית הוא כמובן הסלון שבו המשפחה מבלה יחדיו הכי הרבה שעות  וגם מדובר בחלל המגורים המושקע ביותר עם הריהוט היקר והמשמעותי ביותר בבית. אחת מהם, זו מערכת ישיבה איכותית שמספקת נוחות ומשפיעה ישירות על איכות החיים שלנו. עם זאת, לעיתים נוצרים פגמים עם הזמן בספות ועלינו לשים לב כדי שלא ייגרם נזק משמעותי שיהיה קשה לתקן.

בלאי ונזקים לספות הבד

מערכת ישיבה היא מוצר שנמצא בשימוש תדיר שכן גם נוצרים נזקים בהתאם. עלינו לטפל בהם באופן מידי באמצעות ריפוד לספות על מנת למנוע נזקים גדולים יותר שיצריכו טיפול גדול ומורכב. עם השנים, מערכות הישיבה מייצרות בלאי אשר לעיתים לא נחשפים עליו עד שנוצר נזק גדול יותר. בין הבעיות היותר נפוצות אצל ספות ניתן למצוא: קרעים, שריטות, שפשופים, שקיעת החומר במושבים ועוד מגוון בעיות קטנות יותר אך עדיין בעלי השפעה גבוהה על עוצמת הנוחות שלנו מהישיבה על הספה.

במקום להטריח את עצמכם ולבוא עם הספה על מקום העבודה שמתקן ספות. כל בעל מקצוע אשר מומחה בתיקון ספות בד ומחזיק בעסק לתיקון ספות יידע לטפל ולתקן כל סוג נזק בכל סוג ספה 

תיקן ספות בד – על ידי מי רצוי לבצע תיקון?

ספות בד כמו כל רהיט אחר, ברגע שנשמור ונטפח אותן, נוכל להאריך את עמידותן ולמנוע גם אם זמנית, את הופעת הנזקים השונים שיצריכו תגובה מהירה וטיפול מידי. אופציה אחת לשימור הספות נעשית כאמור באופן עצמאי לחלוטין כשניתן לרכוש מוצרי מדף לניקוי אפקטיבי של הספות ומסייע לעמידות הספות לאורך זמן ללא נזקים. כאשר אנו ננקה את הספות באמצעות חומר ייעודי, אנחנו למעשה נמנע היווצרות של מזיקים על גבי הספה ומחדירים לספה חומר ששומר על המרקם של הספה ומונע נזקים מידיים. כמו כן, מומלץ לבצע ניקוי יסודי ומקצועי לפחות 2-3 בשנה

אופציה שנייה היא ליצור קשר עם בעל מקצוע, להסביר לו את הבעיה או את השירות שנרצה ונוכל לצלם לו את הנזק שנגרם לספה על מנת שהוא ידע איזו בעיה צפויה לו כשיגיע לתקן את הספה. הדבר ללא ספק יחסוך לנו הרבה כאב ראש בפתרון הבעיה, והוא יוכל להתמודד גם אם הספה שלנו נמצאת במצב רע מאוד. בשל כך, נעדיף בהרבה מקרים להזמין בעל מקצוע לפתרון הבעיות.

מהם המחירים של תיקון ספות בד על ידי בעל מקצוע?

המחירים משתנים לפי סוג התיקון, שכן יש כמה אפשרויות:

מילוי לתיקון מושבים שוקעים: מושבים שלאחר שימוש של שנים כבר שוקעים. בעל מקצוע ממלאים את המושבים מתחת לספוג המקורי בספוג חדש קשיח ואף מותחים את הרצועות הקיימות. בסך הכל מתקבל מושב נפוח וקשה ונוח לישיבה. המחירים של מילוי ספה משתנה לפי גדולה, שכן המחיר לספת שני מושבים נא בין 2,000-4,000 ₪ וספה תלת מושבית תעלה בין 2,500-4,500 ₪.

תיקון קרע בספה: קרע יכול להתקבל לאחר שימוש ארוך שנים ונוצר לאחר הימתחות רבה של בד הספה. המחיר של תיקון כזה יעלה בדרך כלל החל מ-200 ₪ ועד 500 ₪ והוא נעשה על ידי הדבקת מדבקות ייחודיות או תפירה מחדש של אזור שלם.

תיקון תפרים פרומים: לעתים תפרים בספת בד יכולים להיפתח, לצורך תיקונם ישנן טכניקות תפירה מיוחדות שמסתירות את חוט התפירה ומחכות מכונת תפירה. כאן ינוע מחיר התיקון בין 150 ₪ ל-300 ₪. 

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן