חיפוש

תביעת נזק גוף, לאחר נפילה במרחב הציבורי, איך מתמודדים?

תוכן עניינים

האם בכל פעם שאתם יוצאים למרחב הציבורי אתם מרגישים בסכנה? ככל הנראה שהתשובה היא שלא, בטח אם מדובר על סביבה שאתם מכירים אותה טוב. אך במציאות של היום יציאה למרחב הציבורי חושפת אתכם לסכנות רבות שלא יוצא לכם לחשוב עליהן. זוהי הסיבה שבגללה הסיכון הוא גבוה בהרבה ממה שאתם מצליחים לעלות בדעתכם. אחת מהסכנות שתמיד צריך לקחת בחשבון היא נפילה במרחב הציבורי. ניתן ליפול בגלל ליקויים שונים בדרך. אז מה נכון לעשות כאשר נופלים ונחבלים כתוצאה מנפילה במרחב הציבורי? בדיוק על העניין הזה החלטנו לספק לכם תשובה.

את מי תובעים לאחר נפילה במרחב הציבורי?

העניין עשוי להיות מבלבל מכיוון שלרשותכם עומדות מספר אפשרויות לתביעה. אם נפלתם בשטח שנמצא תחת האחריות על הרשות העירונית, יהיה עליכם לתבוע אותה. כמובן שהרשות העירונית תפנה את התביעה לחברת הביטוח שאחראית מטעמה על העניין הזה בהתאם לתנאי הפוליסה שלה. אך נפלתם בשטח פרטי, כזה שנמצא בבעלותו של אדם מסוים או של חברה מסוימת יהיה עליכם לפנות אליו. אם אותו אדם  או חברה עובד עם חברת ביטוח הוא יפנה אתכם אליה, בדומה לרשות העירונית וחברת הביטוח תפעל בהתאם לתנאי הפוליסה. אך אם אותו אדם שהתרשל ובגלל רשלונת זו התרחש נזק הגוף שלכם לא עשה ביטוח לנזקי צד ג' מלוא האחריות תהיה על הידיים שלו.

מה עושים לאחר שנופלים במרחב הציבורי?

ההלם ההתחלתי לאחר הנפילה הוא מובן לגמרי, בכל זאת מדובר על מצב לא פשוט. אם ישנו צורך לקבל טיפול רפואי, מוטב כי תפנו לטיפול רפואי מיד לאחר התאונה במרחב הציבורי או בסמוך לתאונה אך ישנן עוד כמה פעולות חשובות שצריך לבצע מיד לאחר הנפילה במרחב הציבורי. קודם כל יהיה עליכם לצלם את המפגע שהביא לנפילתכם. מעבר לכך יהיה עליכם לשמור את כל המסמכים הרפואיים שתקבלו לאורך הדרך. כך תוכלו להראות כי כתוצאה מאותה נפילה נזקקתם לקבל טיפול רפואי. אם תוכלו גם לאסוף פרטים של עדים שהיו נוכחים בעת המקרה זה בהחלט פלוס גדול.

החשיבות של עורך דין לתאונות

ההתמודדות עם תאונות שונות היא לא התמודדות פשוטה. אם אין לכם ניסיון קודם בהתמודדות עם תאונות המצב עשוי להיות מסובך אף יותר. זוהי הסיבה שבגללה מוטב מיד לאחר המקרה לפנות לעורך דין המתמחה בתאונות כאלה ואחרות. אותו עורך דין מייצג אנשים שונים שנפלו במרחב הציבורי, כך שהוא מכיר את העבודה. כמובן שיהיה עליכם לבחור עורך דין שתוכלו לסמוך עליו שהוא יספק את הסחורה מבחינתכם. הרי לא תרצו לפנות לעורך דין שבזמן אמת ישיג עבורכם רק חלק מהזכויות שמגיעות לכם. קרא יותר על מנת להבין מה באמת מגיע לך.

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Female hand giving passport with visa to client.Travel concept

התנאים לקבלת אזרחות ישראלית

קבלת אזרחות ישראלית מחייבת עמידה בתנאים מסוימים כפי שנקבעו על ידי משרד הפנים. ישנם אזרחים רבים שהוריהם חיים בחו"ל או הכירו בני זוג ממדינה זרה

קרא עוד »

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן