חיפוש

רוצים לעשות מילוי שפתיים? לא צריכים להתנצל!

תוכן עניינים

מתי עושים מילוי שפתיים

בדרך כלל קהל היעד למילוי שפתיים, אלו הן נשים אשר מרגישות שאין מספיק נוכחות לשפתיים שלהן. מבחינת הציבור, המדיה, בטלוויזיה ובעיתונים, ניכר ששפתיים מלאות ובשרניות הפכו להיות דבר עכשווי ואופנתי שנחשב כאידיאל יופי מסוים. חלק מהסיפור זה שעם השנים, גם אלו שהיו להן שפתיים מלאות, עלולות לאבד את הנפח בעקבות הידלדלות עור הפנים, ולכן הרבה אנשים ירצו להחזיר את מה שאבד.

איך עושים את זה

את התהליך ניתן לעשות בכמה דרכים וחומרים שונים, בדרך כלל מתחילים מהרדמה מקומית באזור ולאחר מכן הזרקה של חומר המילוי. יש כל מיני חומרים שונים שיכולים להשתמש בהם עבור הטיפול, כמו חומצה היאלורונית, שומן, סיליקון ועוד כל מיני חומרים, לעיתים צריך לברר לפני אם ישנה רגישות או אלרגיה לאיזשהו חומר ובהתאמה לשנות מעט את הטיפול.

מחיר מילוי שפתיים

בגלל המגוון של סוגי הטיפולים, החומרים והתדירות, העלויות יכולות להשתנות משמעותית מטיפול לטיפול. אך בדרך כלל, מחיר מילוי שפתיים עם חומצה היאלורונית, עולה סביב אלף שמונה מאות שקלים לשלושת אלפים שקלים עבור כל מזרק. לעומת זאת, מחיר מילוי שפתיים בשומן, יכול לעלות סביב עשרת אלפים שקלים לשבע עשר אלף שקלים. הכל תלוי במקרה הספציפי שלכם, החומר והיקף הטיפול.

לסיכום

יש הרבה מקומות שונים לקבלת הטיפול הזה, שימו לב שמומלץ לקבל המלצה על המרכב או הצוות שהולכים לעשות עבורכם את הטיפול. חשוב שתהיו בטוחים שמדובר באנשי מקצוע בעלי ניסיון ומומחיות בטיפולי עיבוי שפתיים. בחירה באנשי מקצוע מיומנים, מצמצמת את הסיכוי לסיבוכים במהלך ולאחר הטיפול. לקראת הטיפול, המטופלים צריכים להיפגש עם אנשי המקצוע, בפגישה יהיה שיח מלא לתיאום ציפיות והסבר על מה שהולך לקרות.

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

שיער דליל

7 טיפים להתמודדות עם שיער דליל

שיער דליל ונשירה מוגברת הם בעיה נפוצה שפוגעת בביטחון העצמי של גברים ונשים רבים. הסיבות לשיער דליל יכולות לנבוע מגורמים גנטיים, הורמונליים, גיל, דחק, תזונה

קרא עוד »

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן