חיפוש

על מה צריך לדווח לפני שסוגרים ביטוח נסיעות לחו"ל?

תוכן עניינים

כל אחד מאיתנו הוא עולם שלם בפני עצמו, וזוהי הסיבה שבגללה לכל אחד יש את הביטוח שמתאים לו. ביטוח נסיעות לחו"ל עבורכם יהיה שונה מביטוח נסיעות לחו"ל עבור אחרים. זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים לעשות כל מה שאפשר על מנת להתאים אותו אליכם. כלומר שיהיה לכם כיסוי מושלם לקראת החופשה הקרובה שלכם בחו"ל. אם הביטוח לא יכסה אתם בצורה הרמטית, בזמן אמת תוכלו לגלות כל מיני בעיות שונות. כעת נסביר לכם על אילו פרמטרים אתם מוכרחים לדווח כאשר תסגרו ביטוח נסיעות לחו"ל.

מטרת או אופי החופשה הקרובה

פספורטכארד כמו חברות ביטוח אחרות תמיד ירצו להכיר את אופי החופשה הקרובה. כך יהיה אפשר להתאים לכם את הביטוח הנכון ביותר לחופשה הקרובה שלכם. ישנן חופשות שונות שבהן רמת הסיכון נמוכה, וישנן חופשות שונות שבהן רמת הסיכון גבוהה. ברגע שתתאימו את הביטוח לאופי החופשה, תוכלו לדעת כי לא יתפסו אתכם לא מוכנים. בכל סיטואציה הביטוח יכסה אתכם, ויאפשר לכם לטייל בחו"ל מבלי שיהיו לכם חששות כאלה ואחרים.

משך זמן החופשה בצורה מדויקת

חשוב מאוד שתדווחו לחברת הביטוח על התאריך שבו אתם טסים ועל התאריך שבו אתם חוזרים. כך ביטוח הנסיעות יכסה אתכם מתחילת החופשה ועד סופה. יש כאלה שמנחשים תאריכים שונים, אך בפועל התאריכים בפועל יהיו אחרים לגמרי. במקרה כזה כאשר תרצו להפעיל את הביטוח תגלו כי הוא לא בתוקף. לכן חובה עליכם לוודא כי התאריכים תואמים לתאריכים האמיתיים. כל זאת לפני שאתם בוחנים פספורט כארד מחירים או כל פרמטר אחר שעולה לכם לראש.

המצב הבריאותי הנוכחי שלכם

אל תנסו לעגל פינות כאשר אתם סוגרים ביטוח נסיעות לחו"ל. ישראלים רבים מנסים לייפות את המציאות, כך הם לא ימצאו את עצמם משלמים מחירים מופקעים. זה שאתם רוצים לייפות את המציאות זה מעולה, אך לא בכל מה שקשור לביטוח הנסיעות. הרי חברת הביטוח צריכה להתאים את ביטוח הנסיעות בהתאם למצב הבריאותי הנוכחי שלכם. אם חלילה יתגלו להן בעיות נוספות עד לחופשה עצמה חובה לדווח עליהן. כך כאשר תעלו על המטוס תדעו שאין לכם סיבות לחשוש.

בעיות שונות לקראת החופשה עצמה

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא כבר מזמן לא רק ביטוח שנועד לכסות אתכם לקראת החופשה הקרובה. הוא מביא איתו כל כך הרבה תוספות שונות שאמורות להפוך את החופשה למהנה הרבה יותר. אנו מציעים לכם לדווח על בעיות שונות לקראת החופשה הקרובה, כך תוכלו לקבל ביטוח מתאים. לעיתים הפרטים השונים שאותם תספרו יהיו אלה שיאפשרו לכם לקבל ביטוח מושלם. ברגע שהביטוח יהיה מושלם, לא אמורות להיות סיבות שונות לדאגה. תהיה לכם אפשרות לטייל בחו"ל בראש שקט וללא דאגות מיוחדות.

קרדיט תמונה: https://www.freepik.com/

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן