חיפוש

סטודיו לשמלות כלה – איך תמצאי את הטוב עבורך?

תוכן עניינים

אין דבר שהוא יותר מרגש מיום החתונה. מהרגע שאמרת לו כן בהצעת הנישואין המושקעת והמרגשת. עכשיו מתחיל לו רצף עמוס של הכנות, ארגונים והמון סידורים לקראת האירוע הכי גדול בחייהם של הזוג הטרי. אפילו שיש הרבה דברים שחשוב לדאוג להם לקראת אירוע החתונה, הרי שרוב הכלות בכלל מתמקדות בדבר אחד, שהוא הכי חשוב ודומיננטי, שמלת הכלה הניסכתית. כל אישה ואישה חולמת על שמלת הכלה שלה, כל אישה יודעת בדיוק איך היא רוצה שהיא תראה. אולם, לא פעם ולא פעמיים נשים נוחלות אכזבה גדולה מאוד כאשר הן מבינות שממש לא קל למצוא את השמלה אשר עליה הן תמיד חלמו. כל כלה צריכה למצוא את המעצב, המעצבת או סטודיו לשמלות כלה אשר יעזרו לה ויהיו שם לצידה כדי למצוא את השמלה המושלמת ביותר עבורה!

שמלת כלה בסטנדרטים גבוהים

אין אישה בעולם שלא חולמת על שמלת כלה הכי מושלמת שתדהים את האורחים והכי חשוב שתשאיר את החתן ספיצ'לס! היום המרגש שלך עם שמלת הכלה החלומית שלך. בין אם את בוחרת שמלה אחת לכל הערב, מספר שמלות או רק החלפת חצאית במהלך הערב, הכי חשוב שתרגישי בנוח, משוחררת ומהממת. חשוב לשים לב ששמלת הכלה שלך תהיה בסטנדרטים גבוהים, בדים איכותיים, תפירה מדוייקת שיושבת בול על הקימורים שלך וחלק עליון שיושב בנוחות. אל תתפשרי על האיכות והנוחות, כי אפשר למצוא שמלות כלה כאלו גם ללא תקציב גדול והשקעה כספית מופרזת. טיפ מאיתנו -לכל סטודיו לשמלות כלה שאת נכנסת, בקשי להבין קצת יותר את איכות הבדים, תסתכלי סביבך על השמלות ותבחני האם האיכות מספיקה עבורך. בין אם החלטת לתפור לעצמך את שמלת הכלה החלומית שלך ובין אם את בוחרת עיצוב שמלה מוכן של מעצב או מעצבת, הכי חשוב שתזכרי: אל תתפשרי על הנוחות שלך! את לא רוצה שלא יהיה לך נוח ביום החשוב שלך!

תשמרי על התקציב הנכון עבורך

הכל, אבל הכל, קשור לתקציב שהחלטתם להוציא בחתונה, בין אם זה על הדיג'י, על האולם או על שמלת הכלה (או מספר שמלות הכלה) שלך, חשוב לעמוד בתקציבים ולא לחרוג יותר מידי. כמובן שקצת קשה לא לחרוג מהתקציב כשאת רואה את שמלת חלומותייך לנגד עינייך אבל חשוב להיצמד למה שתכננתם מראש ולנסות למצוא פתרונות בכדי להשיג את השמלה שעליה את חולמת. המלצה חמה ממני אליכן, כלות לעתיד, יש המון ירידים וקבוצות בפייסבוק שנשים מפרסמות בהן שמלות כלה שנלבשו כמובן רק פעם אחת, ביום המרגש שלהן, ועכשיו הן רוצות להעביר את זה הלאה במחירים סבירים מאוד. שווה לכן להציץ! בנוסף, תוכלו לגשת לסטודיו שמלות כלה ולבדוק האם יש להם סייל או שמלות מעונה קודמת, שעדיין שיקיות לעונה הקרובה, אבל עולות חצי מחיר. הכי חשוב, אם אתן עוד מתלבטות מה הסגנון של שמלת הכלה שלכן, כדאי להיכנס לאתרים של מעצבי שמלות כלה וערב או לאתרים כמו פינטרסט ולחפש קצת השראות לשמלה המושלמת. בין אם בחרתן בשמלת כלה ניסכתית או שמלת כלה בסגנון בוהו שיק,חשוב להגיע מוכנות עם סטייל כללי לקראת יום החיפושים.

עם מי צריך ללכת?

חשוב מאוד וגם מומלץ כמובן לקבוע פגישה מראש, כי כמעט בכל סטודיו לשמלות כלה, אי אפשר להגיע ככה סתם ולמדוד. המעצבים יתנו לך יחס וידאגו לך בוודאות הם רק צריכים להיות פנויים כדי לעזור לך למצוא את שמבקש ליבך. כדאי לחשוב מראש אם אתן באמת רוצות או מעוניינות ללכת לבד, או יחד עם אמא או אחות או יחד עם כמה חברות טובות. מומלץ מאוד לבוא יחד עם כמה מלוות טובות אשר מכירות אותכן ואת הטעם שלכן בצורה טובה, רוצות בטובתכן ויודעות להגיד בדיוק מה מתאים לך ומה הכי לא, כאלה שאתן סומכות על הטעם שלהן וירימו לכן.

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

משקפי השמש הכי טרנדיים

טרנדים משתנים מהר, אך בעולם של משקפי שמש ניתן להצביע על כמה מגמות שתמיד יישארו באופנה. במאמר הבא נביא את הדגשים לקראת בחירת משקפי שמש

קרא עוד »

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן