חיפוש

ניקוי שטיחים בלי להרוס אותם, כך תעשו זאת בעצמכם

תוכן עניינים

שטיחים מוסיפים כל כך הרבה לעיצוב הבית, הם יכולים לקשור את כל החדר ביחד ולתת לו את התחושה הביתית והחמימה שאתם מחפשים. אולם, שטיחים דורשים הרבה תחזוקה, הם מלקטים אבק כתמים ומי יודע מה עוד. אז איך מנקים שטיחים לבד מבלי לשלם הון למקצוענים ומבלי להרוס אותם? כל הטיפים לתיקון שטיחים נמצאים כאן.

1: רולר להצלה


האם הייתה לכם תחושה שלא משנה כמה חזק אתם שואבים אבק אפילו זה לא עוזר עם כל הפירורים והאבק? זו בעיה שכיחה כשצריך להתמודד עם שטיחים עם צמר או פרווה ארוכים יחסית. הפתרון הוא לרכוש רולר לאותם אזורים בעייתיים, עובדים איתם באופן עיקש וצמוד עד שתאסוף את כל החלקיקים העקשניים. בהתאם לסוג השטיח, ייתכן שלא תבזבזו יותר מחמש דקות בסך הכל לכל שטיח.


2: הסרו שיער חיות מחמד עם מגב


חיות מחמד זה חמוד, אבל הנשירה שצריך להתמודד איתה – פחות. בכל מקרה שטיחים מלקטים הרבה מהפרווה והשערות של חיית המחמד שלכם ולשם כך מזל שיש מגב. המגב יכול ללקט את השערות בצורה הרבה יותר טובה בשל העיצוב שלו. תוודאו שהוא יבש ותעברו על השטיח/


3: הסרו כתמים עם מגהץ


ראשית, שואבים את האזור המוכתם כדי להיפטר מפירורים כך שנשאר לכם לטפל רק בכתם עצמו. שנית, תשפריצו על הכתמים בתערובת של מים וחומץ ביחס של 3:1. צריך לתת לתערובת הזו לפלס את דרכה לתוך הטקסטיל המוכתם. חמש דקות אמורות להספיק. שלוש, הניחו מגבת על גבי האזור המוכתם והניחו מגהץ מחומם. הלחץ והחום גורמים להעברת הכתם לתוך המגבת.


4: סודה לשתייה נלחמת בכתמי שמן


שמן צריך להיות החומר הכי מתסכל להסרה מהשטיחים ולפעמים אי אפשר בדיוק לטפל בכתמים האלה במים חמים ובטכניקת הטפטוף. צריך דרך מיוחדת להפיק שמנים משטיחים וכאן סודה לשתייה מצילה את חיינו ואת השטיח . מרחו בנדיבות על אזור הכתם והשאירו אותו עד שהסודה לשתייה סופגת את הכתם ולמעין קרום יבש, אותו תוכלו לשאוב ביעילות ולהשאיר אתכם עם כתם הרבה יותר בהיר.

בכל מקרה, אם תרצו ניקוי יסודי ומקצועי, דעו שיש לכם אפשרות להזמין ניקוי שטיחים בבית הלקוח ולחסוך לעצמכם את הכאב ראש.

ניקוי שטיחים בבית הלקוח

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן