חיפוש

ניהול מדיה לקידום העסק – טיפים למתחילים

תוכן עניינים

ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעידן המודרני של היום, יותר ויותר גולשים מבלים זמן רב ברחבי הרשתות החברתיות ומבצעים בהן שימוש גם בתור מקור מידע, במיוחד כאשר מדובר על קניית מוצרים ושירותים. אי לכך, מיותר לציין כי כל בעל עסק, בין אם מדובר על עסק קטן ובין אם מדובר על עסק גדול, חייב להציג נוכחות דומיננטית ברחבי הרשתות החברתיות בצורה מושכלת וקפדנית. זאת בעוד כי בעלי עסקים קטנים נהנים גם כן משורת היתרונות הרחבה שיש לקידום במדיה המחברתית להציע, אך לא תמיד מוצאים את הזמן לעסוק בזמן ולרוב, לא יודעים איך לעשות את זה נכון. משכך, לא פעם ולא פעמיים עולה שאלה – כיצד ניתן לשלב קידום ברשתות החברתיות בין שאר המטלות השונות בעסק? ובכן, על מנת לוודא שאתם עושים את זה על הצד הטוב ביותר, ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים בנושא:

רכזו את כל המאמצים תחת קורת גג אחת

אולם בחלק מהמקרים ההמלצה תהיה לא לאגור הכל במקום אחד, אך בעת בה אנו מדברים על ניהול מדיה ושימוש ברשתות החברות לצורך שיווק, ההמלצה תהיה דווקא כן להתמקד בפלטפורמה אחת ולרכז לתוכה את כל המשאבים הנחוצים. כמו כן, אפשר לומר ללא עוררין כי פעילות אפקטיבית בתוך רשת חברתית אחת יעילה פי כמה וכמה על פני יעילות בינונית במספר רשתות שונות. באיזה רשת חברתית הכי כדאי לבחור אתם שואלים? ובכן, השאלה נזגרת מתוך מגוון פרמטרים שונים ולכן, עליכם לבצע אבחון מעמיק לצרכים של העסק שלכם, אבחן שיתבטא בהתייחסות אל קהל היעד שלכם, תחום העיסוק שלכם וכיוצא בכך.

קבעו לוח זמנים ברור

בעת בה אנו מדברים על קידום ברשתות החברתיות, בין אם מדובר על קידום ממומן באינסטגרם ובין אם מדובר על קמפיינים בפייסבוק, הרי שמדובר על תהליכים הכרוכים בזמן רבים ובחלק לא קטן מהמקרים הדבר עלול לגרום לכם לבלות בהם לא מעט זמן ביחס לפרק הזמן הרצוי מבחינתכם. במטרה לוודא כי אתם נמנעים מבזבוז זמן מיותר ומנתבים את הזמן שלכם לשאר הדברים החשובים בצמיחת העסק שלכם, ההמלצה תהיה לקבוע מסגרת זמן ברורה במטרה לא לחרוג ממנה, או לחילופין לפנות לשירותיה של חברה המציעה שירותי קידום ברשתות החברתיות. המלצה נוספת תהיה לכבות את ההתראות מהרשתות החברתיות שכן, מדובר על מסיח דעת דומיננטי שלא פעם עלול לגרום להקשות על ההתנתקות מהרשת במידת הצורך.

העלו פוסטים באופן עקבי ושוטף

בחלק לא קטן מהמקרים ההתלהבות הראשונית עשויה לגרום לכל אותם אנשים שרק נכנסו לרשת חברתית כזו או אחרת להרבות בכמות הפרסומים. זאת בעוד כי ההמלצה שלנו תהיה דווקא להסתפק בפרסומים בודדים בהתחלה במטרה להשתלב ברשת החברתית, ולאחר מכן לעלות את תדירות הפרסום, במילים אחרות – חכו לזמן בו תכירו לעומק מהם הדברים והתכנים אותם הגולשים שלכם אוהבים לצרוך.

קבעו יעדים שיווקיים

כמו כל גורם חשוב של הפעילות השיווקית שלכם, גם ניהול נכון ברשתות החברתיות היא פעולה אשר מחייבת בהצגת יחס עלות תועלת משתלם שכן, אחרת אין כל טעם בפעילות. אי לכך, מוטב להגזיר מראש את היעדים הרצויים שלכם בכל הנוגע לניהול המדיה החברתית, וודאו כי הציפיות אכן ריאליות ונסו לעקוב ככל הניתן אחר כל ההתפתחויות השונות ברחבי הרשת החברתית בה בחרתם להקים עמוד עסקי עבור העסק שלכם וכך למעשה, תוכלו להיות בבקרה שוטפת על כל הסובב סביב הפרסום שלכם ברשתות החברתיות. 

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן