חיפוש

מתנה מקורית לבן/בת הזוג: הזמנת עיסוי עד הבית!

תוכן עניינים

אין מישהו או מישהי שלא אוהבים לקבל עיסוי מפנק, מרגיע ונעים. מחפשים איך לשדרג את המתנה שלכם? הזמינו ליקיריכם עיסוי עד הבית ולא תתחרטו

הזמנת עיסוי עד הבית היא ללא ספק מתנה שמשנה את כללי המשחק. אם בעבר היינו צריכים לחשוב לא רק על המקום המתאים שבו נרכוש את השובר לספא וכמתנה לחברים, בני זוג או משפחה אלא גם על לוח הזמנים שלהם, הזמנת עיסוי עד הבית פותרת את הבעיה. 

כמו כן, זו מתנה מקורית לבן או בת הזוג כי עוד לא נולד האדם שיסרב לעיסוי מפנק, מרגיע ונעים – בעיקר אם הוא או היא יכולים לקבל אותו בלי לצאת מפתח הדלת. בתקופה הנוכחית של פקקים ועומס בכבישים, זו מתנה מקורית עם ערך מוסף שאף אחד לא ישכח גם שנים רבות לאחר שהעיסוי מסתיים.

איך בוחרים עיסוי עד הבית?

כמובן שגם עיסוי עד הבית צריך לדעת איך לבחור. קודם כל, כדאי לקבל המלצות על סוגים שונים של שירותי עיסוי ולהתייעץ עם חברים או משפחה שכבר עברו אותו. שנית, ניתן לברר באיזה עיסוי בדיוק מדובר. לבסוף, רצוי להכין את הבית לקראת העיסוי – כמו למשל באמצעות יצירת אווירה, הדלקת נרות, השמעת מוזיקה וכדומה. 

לעוד רעיונות מקוריים>>bring.org.il

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן