חיפוש

משקפי מציאות מדומה – העולם החדש כבר כאן

תוכן עניינים

לבקר בהמון יעדים חדשים, לבלות במלא הופעות ואפילו להשתתף בישיבות המשרדיות בלי לצאת מן הבית. הדור החדש של משקפי המציאות המדומה משנה את כל עולם ותחום הגיימינג, אבל לא רק אותם. כתבנו לכם את כל מה שאתם חייבים לדעת עליהם. ההתפתחויות הטכנולוגיות שיש בשנים האחרונות משפיעות על האספקט שיש ביום יום שלנו, מהפנאי ועד לזמן של העבודה. אל חלקן כבר הספקתם להתרגל, אבל יש אחרות אשר עדיין לא מפסיקות להפתיע את כולם. משקפי מציאות מדומה הם בין הדוגמאות הכי בולטות שיש בתקופה האחרונה, ונראה שההשפעה שלהם רק התחדדה מאז המשבר של הקורונה. כאשר המחשבה על טיסה אל יעד אקזוטי נשמעת מאוד רחוקה וגם ישיבות צוות לא תמיד ניתנות לביצוע, מגוון של הזדמנויות אשר מציעים משקפי VR שיוצרות מהפכה רצינית.

בלי מגבלות של זמן ומקום

עולם המציאות הרבודה כבר מתעצב ומתפתח למעלה מעשור, ויחד עם הזמן ותודות לכל הטכנולוגיות החדשות, הנגישות וגם הירידה במחירים, הוא הופך אל הפתרון המנצח בשביל מגוון רחב של משתמשים. ככה שאם בעבר המחשבה שלכם על יקום וירטואלי מקביל נשמעה בדיונית, היום זה כבר לחלוטין ממש לא המצב. הדור החדש של משקפי ה-VR לא פונה אך ורק אל הגיימרים. הרכבה של המשקפיים האלה מאפשרת לכל המשתמשים ליהנות מהמון משחקים בצורה שהיא חדשה לגמרי, אבל גם כמובן ממטיולים, הופעות שונות, אינטראקציות חברתיות והמון פעילויות יומיומיות במשרד. החל מביקורים בתערוכות חדשות אשר מתקיימות בחו"ל, דרך התנסות וירטואלית במגוון מוצרים לפני הרכישה שלהם ועד להדמיות של טיולים מצוינים בלוקיישנים מרהיבים בטבע.

Metaverse

משקפי המציאות המדומה הכי טובים הם כמובן, Oculus Quest 2. הם המשקפיים הכי חדשים מבית פייסבוק וכרטיס הכניסה שלכם אל היקום הוירטואלי של משחקים וצפייה אלחוטית. מדובר במשקפיים בלי כבלים כמובן, אשר מאפשרים תנועה מלאה בכל המרחב, אשר כוללים בקרי טאץ' שבעזרתם אפשר לתקשר עם כל מי ומה שקורה בסביבתכם. אתם פשוט מרכיבים אותם ואתם יכולים להתחיל ליהנות מכל המשחקים, המופעים, הסרטים, פגישות העבודה, ועוד אינספור חוויות אשר כבר מחכות לכם ב-Metaverse. Metaverse הוא היקום הוירטואלי המקביל, אשר מתבסס כמובן על הטכנולוגיה של המציאות הרבודה. לכל משתתף ב-Metaverse יש דמות וירטואלית משלו, אשר באמצעותה הוא כמובן יכול לבצע שלל פעולות ביחד עם כל האנשים האחרים אשר מרכיבים גם הם את משקפי ה-VR. זאת אומרת שבמקום לשבת בפקקים בשביל להגיע אל המשרד, אתם תוכלו לעבור אל חדר הישיבות הוירטואלי ושם לנהל את הישיבה ביחד עם כל שאר הצוות.

אופן ההתקנה

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות במקום שיש לו גישה אל אינטרנט אלחוטי, ולהפעיל את האפליקציה של Oculus שהיא זמינה להורדה בחינם. תתחברו אל חשבון הפייסבוק שלכם, וזהו אתם מוכנים להתחיל. אתם תוכלו ליהנות המון משחקים ויישומים חדשים אשר זמינים בספריית התוכן הענקית שיש ל Quest, ולקחת חלק גדול בחוויית שימוש שלא הכרתם. המשקפיים כוללים בתוכם קצב רענון תצוגה של 90Hz בכל עדשה ועדשה, בשביל צפייה באיכות שהיא גבוהה במיוחד, ארבעה מצלמות להצגה וסריקה מהירה של של המרחב, ותצוגת פרימיום מרהיבה אשר כוללת 50% יותר פיקסלים בהשוואה אל משקפי ה-Oculus מהדור הישן. בקרי ה-Oculus Touch יעבירו את כל התנועות שלכם אל -VR דרך הפקדים אינטואיטיביים, בשביל שתוכלו לשלוט בכל אשר מתרחש. המשקפיים מגיעים יחד עם ספייסר אשר נועד להעניק שימוש מאוד נוח גם לאלה שמרכיבים משקפי ראייה, ומאפשרים עד שלוש שעות פעילות בלי צורך בטעינה. אתם תוכלו כמובן להזמין במהירות וביעילות דרך אתר סמארטליקס, את משקפי המציאות המדומה שהולך להדהים אותכם.

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן