חיפוש

משקפי השמש הכי טרנדיים

תוכן עניינים

טרנדים משתנים מהר, אך בעולם של משקפי שמש ניתן להצביע על כמה מגמות שתמיד יישארו באופנה. במאמר הבא נביא את הדגשים לקראת בחירת משקפי שמש ונבין למה חשוב לערב גם את האיכות במערכת השיקולים הכללית

למשקפי שמש יש תפקיד משמעותי והשפעה דרמטית על איכות החיים שלנו. קודם כל, מטרת המשקפיים היא כמובן למנוע את קרינת השמש ולאפשר לנו להסתובב בצורה חופשית גם בימי הקיץ הלוהטים. במקביל, למשקפיים יש השפעה על המלתחה. כפועל יוצא מכך, קיימים סוגים שונים ורבים של משקפיים.

הטרנדים בתחום של משקפי שמש משתנים גם הם מהר מאוד. על קצה המזלג, ניתן להזכיר למשל את ההבדל בין טרנדים שהיו בעבר סביב משקפי טייסים לבין טרנדים שיש היום בנוגע למשקפיים עם מסגרת עדינה וכמעט בלתי נראית. 

כך תדעו איזה משקפיים לבחור

משקפי שמש צריכות להרגיש נוח על הפנים גם במהלך שימוש ממושך. אם רוצים לבחור את משקפי השמש הכי טרנדיים, צריך למשל לשים לב שזה לא בא על חשבון הנוחות וכמובן שלא על חשבון ההגנה מפני קרינה.

החדשות הטובות הן שכיום לא חייבים להקריב את הבריאות לטובת אופנה. גם העדשות הכי טרנדיות מציעות הגנה מפני קרינת UVA, קרינת UVB, קרינת UVC וקרינת UV. 

לכל הטרנדים הכי חמים, כנסו >> beehive.co.il

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן