חיפוש

מפתיע ומרענן: מראות הפכו לפנינה העיצובית של הבית

תוכן עניינים

פעם, כל מה שהיה עומד לרשותנו מבחינת עיצוב הבית, הייתה האופציה לתלות תמונות וציורים על הקיר, לשים שטיח בסלון ולפזר כמה אגרטלים. ואכן, בהמון בתים נמצא בדיוק את המרכיבים העיצוביים הללו.

 

אבל הזמן לא עומד מלכת, הטרנדים מתחדשים כל הזמן ואנחנו מביאים לכם מגוון פתרונות עיצוביים חדשים, שצוברים פופולאריות בימים אלו. 

מראה, מראה שעל הקיר, מי העיצוב הכי יפה בעיר?

מראות גבירותיי ורבותיי הם הטרנד הכי לוהט כרגע בעולם עיצוב הבית. ולא, אין זה מדובר במראות הקלאסיות, למרות שגם להן יש מקום גדול מאוד בעניין של עיצוב הבית.

אם כבר לוקחים מראות בהגדרתן הקלאסית, נדאג למסגרות מעניינות או לצורה בלתי רגילה של המראה עצמה. מה הכוונה? על מראה בצורת עין שמעתם? לא? עכשיו שמעתם. המשחק של צורות הוא רק מבורך במקרה של מראות.

בנוסף, על ידי שימוש במסגרת מושקעת, ניתן לייצר מראה שלא נופל מתרומתו העיצובית של ציור שתלוי על הקיר.

וחשוב להזכיר, שבעזרת שימוש במראות, ניתן לייצר מגוון אפקטים ויזואליים – להאריך או לקצר מסדרון, להגדיל או להקטין את החדר בו שמתם מראות, לתת נקודת אור במקום מסוים ולהשאיר מקום אחר נסתר יותר. מראות הן בהחלט הפתרון האולטימטיבי לעיצוב הבית.

תמונות 

ולא, אין אנו מדברים על ציורים, אנחנו התכוונו לתמונות. טרנד נוסף שצבר תאוצה רבה בשנים האחרונות, הוא טרנד הדפסת תמונות מהאלבומים הפרטיים שלכם, תמונות מטיולים, אירועים משפחתיים ושאר רגעים שמחים. 

כיום, ניתן להדפיס תמונות על מגוון משטחים, הפופולארי שביניהם הוא משטח קנבס, דבר שיגרום לתמונה להראות ממש כמו ציור קיר. תולים תמונה שהודפסה על קנבס כתמונה בודדת או יוצרים אפקט של קיר מלא בקנבסים – הכל תלוי רק בכם ובחירתכם האישית מבחינת עיצוב הבית.

ניחוחות

עיצוב הבית לא נגמר אך ורק בחפצים, לריח שיש לבית שלנו יש תפקיד גדול מאוד. מפיצי ריח ופתרונות לא סטנדרטיים כמעמד לנרות ריחניים, דוגמת נר בתוך קוקוס, נותנים את הטאץ' הקטן והמסכם שכל בית זקוק לו. 

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן