חיפוש

מפיקים סרטון אנימציה ומטיסים את העסק למאדים

תוכן עניינים

אנימציה הוא עולם שלם. יש כמה סוגי אנימציה: קלאסית שקורת באמצעות ציור בלבד, סטופ מואשן שקוראת באמצעות חומרים והזזה שלהם, או תלת מימד כזאת שאנחנו מכירים מהסרטים החדשים שקורת באמצעות תוכנה במחשב. איך סרטון כזה יכול להקפיץ את העסק שלכם רמה אחת מעל? המשיכו לקרוא! 

הפקת סרטוני אנימציה לעסקים:

סרטוני אנימציה, על כל סוגיהם, הם אחלה של כלי כדי להעביר מסרים מדויקים בצורה מהנה, קלילה וצבעונית. בסטודיו לאנימציה אתם יכולים לקבל ליווי של הלקוח לאורך כל הדרך: החל משלב חשיבה על קונספט והתסריט ועד ליום הצפייה בסרטון בפעם הראשונה. אפשר להשתמש בסרטוני אנימציה כדי להעביר מסרים או לעשות הדמיות תלת מימדיות שיעזרו ללקוח שלכם להבין הליכים או דברים מורכבים שקשורים בעסק שלכם. 

סרטוני אנימציה יכולים להיות עם ראייה שיווקית

בסטודיו לאנימציה מקצועי וטוב אמורים לשים כדגל יצירה של אנימציה מרשימה ואיכותית לצופים. אבל, ויש אבל גדול, כדי שהסרטון אנימציה לעסקים יהיה גם משרת וגם משמעותי הוא צריך לשרת את התדמית של בעל העסק או המותג שלכם. לגרום לאנימציה להיות רלוונטית ולייצג בצורה המיטבית ביותר את העסק שלכם. לכן, סרטוני אנימציה מודרניים יהיו בעלי חשיבה על המדיות הקיימות ובעלי תוכן שיווקי עדין אך נוכח. 

סרטונים צריכים להיות עם מסר ברור והנעה לפעולה

אם אתם מעולמות השיווק אתם בטח מבינים שהחוק הזה חל על כל דבר שקשור בעסק שלכם. אבל אם לא, חשוב שתבינו שהסרטון שלכם צריך להעביר לצופה מסר ענייני וברור ולגרום לו להנעה לפעולה: לייק, שיתוף, לצלצל אליכם או אולי למלא את הפרטים בתיבה המיועדת. היכולת של אנימציה להכניס אותנו לעולם ולספר לנו סיפור היא מעולה וצריכה להיות ברורה לצופה ולשרת את העסק ואת המטרה שאותה ברצונכם להשיג באמצעות הסרטון. 

לסיכום 

בחרו סטודיו שרואה אתכם, שמתאים את עצמו לצרכים שלכם: אם חשוב לכם להיות מעודכנים בכל צעד או אם אתם רוצים לראות את הסרטון רק לקראת הסוף. זה מאוד חשוב כדי שתוכלו להיות שלמים ובטוחים בסרטון שלכם ב100% ולהשתמש בכל הקסמים שאנימציה יכולה להציע.

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן