חיפוש

מלגות לימודים: ריכזנו עבורכם את המלגות הכי שוות

תוכן עניינים

מלגה על רקע סוציו-אקונומי, מלגה ליוצאי יחידות קרביות וגם מלגות של מוסדות הלימוד עצמם יכולות לסייע לכם לעבור את הלימודים בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב של חשבון הבנק. מתלבטים בין המלגות השונות? הנה כל מה שכדאי לדעת

המטרה של מלגת לימודים היא לאפשר לסטודנטים להתרכז בהכשרה שלהם. בעזרת המלגה, סטודנטים בגילאים שונים יכולים למשל לוותר על שעות עבודה ולהשקיע אותן באקדמיה. מעבר לכך, מלגה אטרקטיבית מספקת גיבוי כלכלי ותחושה של ביטחון אישי עבור הסטודנטים. במקרים כאלה, המלגות מוכיחות את עצמן גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

כך תדעו איזו מלגה לבחור

המלגה הכי שווה היא זו שתאפשר לכם לממן את כל מסלול הלימוד שבו בחרתם. עם זאת, קיימים הבדלים בין המלגות השונות.

מלגה על רקע סוציו-אקונומי למשל נחשבת אטרקטיבית מאוד, כי היא בדרך כלל כוללת את כל הלימודים ולא רק את השנה הראשונה. לעומת זאת, מלגה ליוצאי יחידות קרביות עשויה להיות בעלת סכום קבוע – אך יכול להיות שניתן לנצל אותה גם בלי להתחייב למסלול לימודים ספציפי.

בנוסף, יש גם מלגות שוות של מוסדות הלימוד באקדמיה. בשביל להשיג מלגה מהאוניברסיטה או המכללה, עליכם רק להגיש בקשה מסודרת ולבדוק את תנאי הקבלה. 

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן