חיפוש

מהן הזדמנויות התעסוקה המחכות לבוגרי תואר ראשון?

תוכן עניינים

בוגרי תואר ראשון יכולים לבחור האם להצטרף לשוק העבודה כשכירים או עצמאיים. בנוסף, חשוב לנצל את הביקוש לעובדים בכל תחום לפי מה שבחרנו ללמוד וכדאי גם לנסות להשיג יתרון מול דורשי עבודה מתחרים

המטרה של תואר ראשון היא בין היתר להעניק לנו ידע פרקטי שיהיה לו ערך מעשי בשוק העבודה. גם אם לא נשתמש ישירות בידע שרכשנו, נוכל לנצל את הכלים שקיבלנו במהלך התואר הראשון על מנת להציע ערך מוסף עבור המעסיק. במקביל, תואר ראשון מסייע לפתח את הקריירה כי הוא מעניק תחושת סיפוק שלא ניתן להשיג בדרכים אחרות.

מה ההבדל בין עבודה כעצמאי ושכיר?

קיימות הזדמנויות תעסוקה שונות שמחכות לבוגרי תואר ראשון. מטבע הדברים, יש הבדל בין האפשרויות הרלוונטיות לבוגרי תואר ראשון בתקשורת, הנדסה, מדעי המחשב, רפואה וכן הלאה. לכן ההבדל הוא לא בין אפשרויות התעסוקה בשוק העבודה עצמו, אלא בין מאפייני ההעסקה עצמם.

בוגרי תואר ראשון בכל תחום יכולים לבחור בין העסקה כשכירים או עצמאיים. ההבדל הוא ששכירים כפופים לדרישות של מעסיק אבל נהנים מיציבות, בעוד עצמאיים צריכים לדאוג לכל בעצמם. לבסוף, כדאי גם לנסות להשיג יתרון מול דורשי עבודה מתחרים על ידי בחירת מסלול לימודים במוסד אטרקטיבי ונחשק. 

לעוד כתבות שתאהבו >> talkback.org.il

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן