חיפוש

מהו NLP והאם כדאי לעסוק בזה?

תוכן עניינים

NLP, או בעברית ניתוב לשוני מודרך, היא שיטה שהמטרה שלה היא לשנות את האופן שבו אנו מבצעים את החשיבה האוטומטית שלנו. אם נצא מתוך נקודת הנחה שכל שינוי בדפוסי החשיבה כנראה יביא גם לשינוי בהתנהגות, נבין כיצד NLP עשוי לסייע לגברים או נשים שמצויים במצוקה

עיסוק בטיפול בשיטת NLP רלוונטי עבור המון אנשים שרוצים לעזור לאנשים אחרים. באופן כללי, מדובר על שיטה של ניתוב לשוני מודרך שבה מנסים לנסות את החשיבה האוטומטית. בשלבי ההכשרה המוקדמים של מטפלים בשיטת NLP, מכירים את המאפיינים והעקרונות ומתנסים בעבודה בשיטת הניתוב הלשוני המודרך מול בעלי מקצוע מיומנים.

למי מתאים לעסוק ב- NLP?

עיסוק ב- NLPמתאים למי שרוצים להשיג חיבור עם אנשים אחרים ולדעת איך לקרוא סיטואציות טוב יותר. בהמשך, המטרה של ההכשרה היא לאפשר למי שעוסקים בתחום לתרום מהידע שלהם על מנת לשנות את דפוסי החשיבה של המטופלים. אם המטפלים מצליחים לשנות את דפוסי החשיבה של הצד השני, המשמעות תהיה בדרך כלל גם שינוי מסוים בהתנהגות.

במילים אחרות, שיטת NLP נחשבת פרקטית והעיסוק בה יכול להבטיח גם סיפוק וגם פרנסה. בשביל ללמוד את רזי השיטה לעומק, כדאי לפגוש בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ולהבין מה מאפיין אותה.

לעוד כתבות שוות >> whoop.co.il

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן