חיפוש

מדפסות תלת מימד- לא רק לעסקים גדולים

תוכן עניינים

יש הבדלים עצומים בין חברות גדולות ובין חברות קטנות בעיקר מבחינת משאבים שיש לחברה גדולה. לכן חברה קטנה צריכה לחשוב על כל שקל שהיא מוציאה. כך למשל חברה קטנה לא יכולה להרשות לעצמה מסע פרסום בטלוויזיה או אפילו ברדיו לעומת חברה גדולה אשר יכולה ללא בעיה לבצע זאת. אך שימו לב, יש פעמים שלחברה קטנה כדאי להכניס את היד לכיס ולבצע השקעה וזאת למשל בעת קנייה של מדפסות תלת מימד מקצועיות.

אם אתם יצרנים של מוצר מסוים ואתם חברה קטנה אתם חייבים להבין כי מדפסת תלת מימד יכולה לחסוך לכם המון כסף. תהליך הייצור עם מדפסת תלת מימד הוא הרבה יותר מהיר והרבה יותר מדויק וכך אתם יכולים לחסוך המון. לכן ההשקעה במדפסת תלת מימד לחברה קטנה היא מאוד כדאית ומאוד משתלמת. 

מדוע לא כדאי לי לקנות מדפסות תלת מימד מקצועיות מחברה בחו"ל?

אם את רוצים לקנות מדפסות תלת מימד מקצועיות אתם צריכים למצוא את המקום הטוב ביותר שמוכר את המדפסות. ככל שהמקום יהיה יותר טוב כך המדפסת תהיה יותר איכותית. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כדאי לכם לקנות מדפסת תלת מימד מחברה בחו"ל.

אתם חייבים להבין כי חברה מחו"ל לא תתמוך בכם במקרה של תקלה מכיוון שאין לה נציגות בארץ. לא רק זאת לחברה מחו"ל לא אכפת מהלקוח הישראלי ולא אכפת לה מהמוניטין שלה בארץ ולכן לא תהיה לה בעיה למכור ללקוח ישראלי מדפסת גרועה וזה כמובן ישפיע מאוד על השימוש שלכם במדפסת תלת מימד ולכן לא כדאי לזלזל בנקודה זו.

האם כדאי לי לקנות מדפסות תלת מימד מקצועיות מחברה גדולה או קטנה?

עולה עוד שאלה והיא האם כדאי לנו לקנות מדפסות תלת מימד מקצועיות מחברה גדולה או קטנה? אם כן אנו חייבים לציין כי הגודל של החברה הוא פחות חשוב ומה שהרבה יותר חשוב זה איכות המדפסות שהחברה מוכרת. לכן אל תשקיעו יותר מדי מאמץ בבירור על גודל החברה אלא השקיעו זאת בבחינת המדפסות שהחברה מוכרת.

3D printer printing a three-dimensional green model for a class project with futuristic technology

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן