חיפוש

לפני שקונים אופניים חשמליים- הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים

אם החלטת לקנות אופניים חשמליים, קיבלת החלטה מצוינת! אופניים חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות וזה לא סתם. לפני שאתם רצים לקנות אופניים חדשים, יש כמה דברים שאתם צריכים. בכתבה זו נדון בסוגים השונים של אופניים חשמליים, כמה הם עולים ומה צריך לחפש כשקונים אחד. אז אם אתם מוכנים לצלול לעולם הרכיבה?

סוגי מנוע

הדבר הראשון שצריכים לדעת הוא שיש שני סוגים עיקריים של אופניים חשמליים: 1. מנוע המורכב בגלגל עצמו. 2. מנוע המורכב במערכת ההילוכים של האופניים (עליו מותקנות הדוושות).
למנוע הממוקם בדוושות יש יכולת לעזור לדווש ולסחוב בעליות טוב יותר מהמנוע המורכב בגלגל, לעומת זאת, אם אתם רוצים לקנות אופניים לנסיעות קצרות עדיף שתבחרו במנוע המורכב בגלגל כיוון שאלו יסיעו אתכם בהירות וללא צורך בדיווש כלל. לא משנה מה תעדיפו יותר- שניהם מעולים ומהנים!

 מחיר

אחרי שבחרתם בסוג האופניים, תצטרכו להחליט כמה אתם מוכנים להשקיע בהם. מחירי האופניים נעים בין 2,000 ש"ח הכי זול ל- 25,000 ש"ח. המחיר הממוצע נע בין 4,000-5,000 ש"ח. כמובן שיש הרבה השפעה לעוצמת הסוללה, כושר העמסה, קוטר הגלגלים, אביזרים וכמובן המותג, על המחיר. אל תתייאשו אם התקציב שלכם לא גבוה ! יש לא מעט אופניים חשמליים טובים בשוק במחירים מצוינים, כמו אופניים חשמליים 48V.

מצבר 

חשוב לשים לב למצבר לפני שקונים אופניים. תפקידו של המצבר הוא להניע את המנוע, ועוצמתו תקבע כמה רחוק תוכלו להגיע. הקפידו לבדוק את סוג הסוללה והקיבולת לפני הקנייה. כדאי גם לחשוב על זמן טעינת הסוללה ואורך חיי הסוללה בין טעינה לטעינה. 

עצת זהב 

הקפידו לעשות רכיבת מבחן על כל אופניים חשמליים שאתם שוקלים לקנות! זו הדרך הטובה ביותר לראות אם מתאים לכם הסוג הזה. אל תסתמכו על מפרט טכני ועל המראה של האופניים כשאתם רוצים לקנות אותם. 

זהו, זה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם הולכים לקנות! יאללה, לכו לקרוע את העיר עם אופניים חשמליים מהממים ומהנים. 

אם יש לכם שאלות לגבי אופניים חשמליים פנו למומחים בתחום והתייעצו איתם בנושא.

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן