חיפוש

לכידת חולדות – מה המקור ואיך ניתן להריחקם?

תוכן עניינים

ניתן לומר באופן חד משמעי כי חולדות חיות לא פעם ולא פעמיים בסביבתם של בני האדם. הסיבה המרכזית לכך הינה העובדה כי כל אותם בני אדם למעשה מזמינים אותן אליהם בכך שאינם יודעים מה המקור של החולדות בבתים לצד יצירת התנאים האידיאליים להישרדותן בחלל הבית, בעת בה הן זקוקות למים, מזון ומקום מסתור איכותי. את כל המשתנים הללו יכולה החולדה למצוא בבית או לחילופין בחלל הגינה, אך באותה נשימה חשוב לציין כי ניתן ואף רצוי להרחיק אותן, כאשר את הדבר ניתן לעשות במגוון רחב של דרכים ושיטות שונות, כאשר חלקן אף טבעיות המשלבות בתוכן חומרים שאתם כנראה מחזיקים כבר בבית.

נוסף על האמור, במקרה בו אתם נתקלים בחולדה, ההמלצה המרכזית תהיה להרחיק אותם בהקדם האפשרי, לאור העובדה כי מדובר על יצור המתלווה אל נזקים לא קטנים כדוגמת מחלות, זיהומים וכיוצא בכך. אי לכך, הפתרון האידיאלי יהיה לפנות לשירותיו של לוכד חולדות בהוד השרון או באחד מהאזורים השונים ברחבי הארץ, על מנת להבטיח שקט נפשי וביטחון מלא בכל הסובב סביב נוכחותן של החולדות בחלל הבית שלכם.

הרחקת חולדות באופן עצמאי

במידה ואתם בכל זאת מעוניינים לבחור בלכידת חולדות באופן עצמאי, ריכזנו עבורכם מספר דרכים בהם תוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, אך באותה נשימה חשוב לוודא כי אתם אכן מבצעים את התהליך במידת הזהירות היתרה:

• סתמו חורים וסדקים בקירות – אחד מהמקומות הנפוצים ביותר דרכם נכנסים החולדות ישירות אל חלל הבית שלכם יהיו חורים וסדקים בגודל של כ-20 מילימטר וכן, יתכן כי ישנם סדקים גדולים יותר בקירות ברחבי הבית שלכם. אי לכך, מוטב כי תבדקו היטב את כלל הקירות בבית ודאגו לאטום את כל אותם פתחיים בעיתיים באמצעות צמר פלדה או לחילופין חומרי איטום/בטון.

• לא להשאיר מזון חשוף – מיותר לציין כי חולדות מחפשות אחר מזון ללא הפסקה וכן, הן יודעים כיצד לאתר מזון שנמצא בבתים המכילים חיות מחמד. במידה וזה המקרה, מומלץ לוודא כי אתם מאכילים את חיית המחמד שלכם תחת לוח זמנים קבוע לצד כמות מזון מדויקת, במטרה לוודא שלא יישאר מזון בקערה וכך למעשה, חלל הבית שלכם יהיה פחות "מזמין" עבור החולדות השונות.

לכידת חולדות
5/5

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן