חיפוש

כל הדרכים להרחיק יונים בצורה אפקטיבית

תוכן עניינים

דמיינו את זה.. שבת שעת בוקר מוקדמת, סוף סוף אתם באים להנות מהקפה בלי הילדים, עד עכשיו נשמע כמו חלום נכון? השעה 08:15 וכל הבית עדיין ישן, אבל אתם עדיין שומעים רחש בחש במסתור הכביסה, אתם הולכים לבדוק ומה אתם מגלים? 

נכון, יונים. 

כל עוד מדובר רק בתחילת ההתיישבות של היונים אתם חושבים לעצמכם, נו שויין, אז יש פה קצת יונים אז מה הסיפור הגדול? 

תנו לנו לבשר לכם שמהרגע שהיונים מתחילות להתיישב – קשה יהיה לסלק אותן בתנועות ידיים בלבד.

08:45 – הבוקר עדיין לא נפגם אבל אתם מתחילים לדבר על דרכים להרחיק את היונים – אולי לקרוא למרחיק יונים? אולי לבצע את העבודה בעצמכם? 

חיפוש קצר בגוגל מעלה מבצעי הרחקת יונים רבים במחירים מגוונים ובמגוון רשתות ודוקרנים שונות ומשונות. שבת והחנויות סגורות ואתם לא יודעים מה לעשות. 

אז אתם מחליטים במודע או שלא "לדחות את הבעיה" למועד הבא. 

אז לפני שמסתור הכביסה \ עדן החלון \ המרפסת שלכם מתמלאת בצואת יונים וגרוע מכך בקרציוני (כיני) יונים או בפשפשי מיטה תנו לנו לספר לכם למה שווה לכם לבצע הרחקת יונים באמצעות מרחיק יונים מקצועי. 

תפקידו של מרחיק היונים הוא לדאוג שאותה שבת שנהרסה לכם בעקבות ההליכה והגילוי של היונים לא תישנה (או במילים אחרות שהמצב לא יקרה שוב). 

מרחיק היונים יבחן תחילה איך להיפטר מהיונים – הדרכים המקובלות ביותר, הטובות והזולות ביותר הן:

  1. רשת יונים.
  2. דוקרני נירוסטה.

קיימות דרכים נוספות ומגוונות להיפטר מהיונים אך נסקור בקצרה את השתיים המקובלות ביותר. 

רשת היונים

רשת היונים שקופה עשויה מניילון – כזאת שבקושי רואים אותה לאחר שמניחים אותה בצורה מקצועית – אך מי שרואה אותה ולא יכול לחדור אותה אלו היונים. 

רשת כזאת באה בגדלים שונים (הגדלים הסטנדרטיים ביותר הם: 2X2, 3X3, 5X5) ומוצמדים בעזרת כבלי פלדה, מותחנים, מהדקי כבלים, עוגנים וכל מה שצריך. ישנם מקומות בהם תוכלו לקנות ערכת רשת להרחקת יונים ותוכלו לנסות בעצמכם. שימו לב – במידה ואתם לא מנוסים בזה ואין לכם חוש טכני עדיף לשלם כמה מאות שקלים בודדות ע"מ לחסוך מכם כאבי ראש מיותרים והוצאה כספית מיותרת. 

דוקרני נירוסטה

בטרם נדבר על דוקרני נירוסטה נזכיר גם שישנם דוקרני פלסטיק. אלה לרוב קצרים, לא מתאימים ולא מותאמים לאקלים הישראלי. הם בהחלט זולים יותר אך לא יעשו את העבודה נגד היונים. דוקרני נירוסטה מדגמים שונים (צורת W,Y ועוד) יעשו את העבודה. קחו בחשבון שדוקרני נירוסטה עמידים יותר לאקלים הישראלי ויחזיקו מעמד לאורך שנים. דוקרני הנירוסטה צריכים להיות בגובה של לפחות 8 ס"מ (גבוה מרגלי היונה) וגמישותם של הדוקרנים מאפשרת להם "להציק" ליונים מה שיגרום לכך שהיונים כבר יפסיקו להציק לכם (בניגוד לדוקרנים עשויים פלסטיק שאינם גמישים). 

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן