חיפוש

יצאנו לבדוק את משקפי המציאות המדומה וחזרנו לספר

תוכן עניינים

משקפי מציאות מדומה הם ככל הנראה העתיד של האינטרנט, אבל האמת שכבר כאן אפשר לנסות ולהתרשם מהטכנולוגיה והערך המוסף. אז במה מדובר ומה הייתה החוויה האישית שלנו? הנה כל הפרטים

המטרה של משקפי מציאות מדומה היא לאפשר לנו להרגיש במקום אחר לגמרי. במשקפיים מן הסוג הזה אפשר להשתמש על מנת לבקר ביעדים רחוקים, לפגוש חברים ולהשתתף בפעילויות שונות. כפועל יוצא מכך, הטכנולוגיה של משקפי המציאות המדומה נחשבת לעתיד של האינטרנט כולו – אבל האמת היא שניתן לנסות אותה כבר עכשיו.

התחליף המדומה לעולם האמיתי

באופן אישי, החוויה שלנו עם משקפי מציאות מדומה הייתה ללא ספק יוצאת מגדר הרגיל. זהו תחליף מדומה מושלם לעולם האמיתי, בעזרתו אפשר לשכוח כמעט לגמרי שיש גם חיים מחוץ לאינטרנט הוירטואלי. 

יתרה על כך, היתרון של משקפי המציאות המדומה בא לידי ביטוי בכך שניתן להפעיל את הטכנולוגיה על גבי שורה ארוכה של שימושים – החל מהשתתפות באירועי ספורט, דרך צפייה בהופעות מוזיקה חיות ועד אירועים חברתיים. 

אז אם היינו צריכים לספר מה אנחנו חושבים על הטכנולוגיה הזו, ניתן להבין מדוע אנו מאוד מעודדים אותה. יתרה על כך, אנו חושבים שהטכנולוגיה מתאימה לכולם כי היא לא דורשת ידע טכני.

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן