חיפוש

טלית מהודרת לחתן – אל תתפשרו על פחות

תוכן עניינים

השוק של הטליתות בישראל הפך בעת האחרונה לאופנה של ממש. כל יצרן של טליתות מעמיד לרשות הלקוחות שלו מבחר מאוד גדול של דגמים, החל מטליתות אשר עשויות מאקרילן שהעלות שלהן לא עולה על מאה שקלים ועד לטליתות מהודרות במיוחד אשר יכולות לעלות גם כאלף שקל. אם אתם תרצו בנוסף תוספות עיצוב אישיות, אתם תשלמו עליהן תוספת של מאתיים שקל בממוצע, תלוי בסוגים של המלאכה אשר יש לבצע עבורכם. בשביל לקנות טלית גדול, המחיר של הטלית חייב להיות כזה אשר מתאים למוצר. הטליתות היקרות ביותר עשויות מצמר רחלים טהור ובגלל זה אין שום סיבה שהדגמים מהבדים הפשוטים יותר יהיו כמובן בעלי אותו המחיר.

טלית קטן

גם לגבי הטלית הקטן מכיל השוק של היום אינספור בדים, האיכויות והדגמים שאפשר ללבוש באופן מאוד נוח. ככל שהטלית קטן תכיל יותר איכויות כמו נידוף של זיעה או מעטפת של רשת, ככה גם המחיר שלה יעלה. מומלץ לצד קניה של טלית קטן מפוארת או מיוחדת, להצטייד בנוסף גם בכמה יחידות גדולות של הדגם הפשוט וככה להימנע מהשחיקה של הטלית היקרה והחגיגית יותר.

טליתות חתן מיוחדות

חתונה היא אירוע מאוד מרגש, ובגלל זה זקוק החתן אל טלית שהיא איכותית ביותר, רצוי מצמר רחלים וכזאת אשר תהיה מספיק מכובדת ומהודרת בשביל להתיר את המעמד המרגש. אנשים אשר מעוניינים להעניק טלית מהודרת לחתן, המחיר הוא לא מגבלה עבורם. כאשר מדובר במתנה שהיא מיוחדת, הרוב מעדיפים להשקיע בטלית חתן אשר כוללת עיצוב אישי והיא תוכל כמובן לשרת את חתן השמחה גם בהמשך החיים שלו ולהוות עבורו מזכרת שהיא בעלת ערך סנטימנטלי גבוה ורגשי מאוד. חשוב לעטר את הטלית בפסים יוקרתיים או ברקמה מיוחדת, להוסיף איזה שהוא כיתוב אישי למשל כמו המועד העברי של החתונה, תוסף של קמע מן המסורת או סמל מיוחד שקיים ביהדות כמו לוחות הברית ועוד כדומה. אם אתם מחפשים טלית יפה לחתן או לבר המצווה? אם כן, רקמת המלך היא הכתובת הכי מתאימה לפנות אליה.

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן