חיפוש

טיולים מאורגנים למרוקו – כל המידע שכדאי לדעת

תוכן עניינים

ארץ הסהרה והטאג'ין היא אחת המדינות הפופולריות ביותר על הישראלים ממגוון ענק של סיבות. לא משנה מה המניע שלכם להגיע למדינה, טיול מאורגן הוא הדרך הנוחה ביותר לגלות את המדינה וכל מה שיש לה להציע. 

בואו לחקור

כשמדברים על טיולים מאורגנים למרוקו, קחו בחשבון שאתם באים לראות ובאמת לטייל. בטיול מאורגן אתם תוכלו לראות ולחוות את מרוקו ולקבל טעימה ממספר מקומות שבאמת מייצגים את התמצית של מרוקו ומה שהיא מציעה לתיירים. טיול של עשרה ימים הוא גדוש בחוויות, אתרים, ככה שכדאי לכם לבוא בראש פתוח לגלות ולחקור. 

בין הרים וגבעות

טיולים מאורגנים במרוקו, בין אם תרצו ובין אם לא, חוצים הרים ומדבריות וגם נעים לאורך האוקיינוס בהתאם למסלול הטיול. טיולים מאורגנים במרוקו כוללים בתוכם הרבה נסיעות; אבל באותה מידה גם הרבה מאוד ערים, אתרים וחשיפה לשפע של אלמנטים תרבותיים.

עלות 

טיולים מאורגנים למרוקו מתחילים במחיר בסיס של כ- 1,900 אירו. מחיר זה כולל בתוכו כרטיסי טיסה הלוך וחזור, הסדרי לינה, מזון בסיסי הוצאות דלק ועוד גורמים רבים. קחו בחשבון שיש השפעות שונות על המחיר כמו מיסוי תיירים, תופסות של אוכל ומזון במידה ותרצו, ואם אתם יוצאים לטיול ג'יפים מאורגן במרוקו, העלות היא החל מ- 2,000 אירו.

בואו ביחד

שתדעו, טיול מאורגן תלוי בכמות מינימלית של משתתפים. טיולים מאורגנים למרוקו לוב ייצאו כאשר יש מינימום הכרחי של משתתפים, בדרך כלל החל מ- 20 משתתפים. ככל שתאגדו סביבכם יותר חברים, תגדילו את הסיכוי שהטיול ייצא לפועל וכמובן – חוויה מטורפת לחלוק בין חברים!

סיכום, אורזים ונוסעים

מרוקו היא יעד מושלם לטיול. המדינה מציעה כל כך הרבה ללמוד ממנה על השילוב בין קדמה למסורת, בין התרבות האירופאית לתרבות של צפון – מערב אפריקה ועוד כל כך הרבה מעבר. טיולים מאורגנים למרוקו הם הדרך המושלמת ללמוד ולגלות את המדינה, להכיר אנשים חדשים וכמובן לחזק חברויות של החברים שטסים איתכם ביחד. קדימה בלי עיכובים, ההרשמה לעונת החגים כבר נפתחה.

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן