חיפוש

טבלאות שכר הייטק – כמה מרוויחים בהייטק *באמת* לפי תחומים

תוכן עניינים

רוצים להיכנס לתחום ההייטק? מעוניינים לדעת מה הוא שכר הייטק ממוצע במקצועות ובתחומים השונים? והאם קיימות עבודות הייטק שלא מחייבות ידע בתחום המחשבים, הפיתוח והתוכנה? במאמר זה תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת לגבי טבלאות שכר הייטק. החלוקה תתבצע תמיד לפי שנות ניסיון, התחום עצמו, וסוג התפקיד בתוך התחום, ולכן חשוב להתחשב בגורמים אלו כשפונים לחשב את שכר ההייטק הצפוי במקצוע מסוים. 

שכר הייטק בתחומי תוכנה

תוכנה הינה תחום רחב מאוד הכולל משרות פיתוח, תכנות, קוד, ניהול, ועוד. באופן כללי בשנים הראשונות שכר הייטק בתחום זה ינוע בין 15,000 ₪ ל-20,000 ₪, כאשר לאחר צבירת וותק וניסיון של כ- 3 שנים, השכר הממוצע עולה בכמה אלפי שקלים. אין ספק שמדובר במשרת הייטק מומלצת למי שמעוניין בתנאי עבודה טובים ושכר מתגמל.

שכר הייטק בתחומי QA

QA הינו תחום חם מאוד בשנים האחרונות שהולך וצובר תאוצה. בשנים הראשונות השכר יכול להתחיל ב-10,000 ₪ ולעלות עם שנות הניסיון והוותק עד 22,000 ₪. בתפקידי הניהול בתחום זה ממוצע השכר מזנק כך שמדובר בתחום מבטיח למי שרוצה תנאים מעולים ושכר גבוה בעבודתו בהייטק.

טבלת שכר בתחומי שיווק ומכירות: מהו שכר הייטק צפוי

תעשיית הייטק לא מבוססת רק על מפתחים ומתכנתים אלא על תפקידים נוספים בהם דרושות יכולות של יחסי אנוש גבוהים, למשל מנהל תיקי לקוחות, מנהל פרויקטים או איש-מכירות בינלאומי. תפקידים אלו אמנם מבטיחים משכורת נמוכה יותר באופן יחסי לתפקידי הייטק אחרים בשנים הראשונות אך היתרון בהם שעם השנים והותק שנצבר השכר עולה בהתמדה, ובנוסף תפקידים אלו לא מחייבים למידת תכנה ופיתוח למי שתחומים אלו פחות מעניינים אותו אך עדיין רוצה להיכנס לתעשיית ההייטק ולהרוויח שכר הייטק.

לסיכום

קיימות אפשרויות רבות בעולם הייטק והדבר אינו מיועד בהכרח לבעלי תואר ראשון במדעי המחשב, כמו שהיה נהוג לחשוב בעבר. היום עולם ההייטק מתפתח תמידית, משתנה ומשתדרג, ופותח את דלתותיו בפני עוד ועוד אנשים מוכשרים בעלי יכולות שמחפשים עבודה בתנאים טובים ונוחים. 

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

ניקיון משרדים באשדוד

ניקיון משרדים באשדוד

משרד נקי ומסודר הוא הכרחי לניהול עסק מוצלח באשדוד ובכל מקום אחר. סביבת עבודה נעימה ומארגנת משפרת את רמת המוטיבציה והיעילות של העובדים, ויוצרת רושם

קרא עוד »

מחפשים חברה לגיוס עובדים?

מעוף היא חברת גיוס עובדים בעלת מוניטין רב, אשר מציעה שירותי גיוס יוצאי דופן לעסקים במגוון תעשיות. אם אתם מחפשים לגייס את הכישרונות הטובים ביותר

קרא עוד »

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן