חיפוש

חימום תת רצפתי מים

תוכן עניינים

חימום הבית הוא אחד מהדברים שיקבעו את איכות החיים של הדיירים בו ואת ההוצאות החודשיות של משק הבית. במיוחד באזורים הקרים יותר בישראל, חשוב לבדוק את הנושא ולמצוא את הפתרון הטוב ביותר בעבורכם. קיימים מספר פתרונות לחימום הבית באמצעים שונים. בכתבה שלפניכם נתרכז באופציה המתקדמת והחסכונית מכולם, והיא חימום תת רצפתי באמצעות מים. 

מהו חימום תת רצפתי? 

חימום תת רצפתי הוא חימום שמותקן במרצפות המתחם שאותו מעוניינים לחמם. באמצעות שימוש בצינורות שעוברים מתחת לרצפות, מתפזר חום ברחבי המתחם כולו. קיימים שני סוגים של חימום תת רצפתי – האחד עובד באמצעות חוטי חשמל שעוברים מתחת למרצפות והשני עושה שימוש במים מחוממים לצורך חימום המתחם. חימום תת רצפתי מים הוא המתקדם והחסכוני שביניהם, ובנוסף לכך הוא החימום הבטיחותי יותר. נפרט עליו בקצרה בפסקאות הבאות. 

איך עובד חימום תת רצפתי מים? 

חימום תת רצפתי מים עובד באמצעות סדרה של צינורות, משאבת חום, משאבת מים ובקרי טמפרטורה. המים מחוממים על ידי משאבת החום שמותקנת מחוץ לדירה, ולאחר מכן הם מוזרמים באמצעות משאבת המים אל הצינורות שבתוך הדירה. בצינורות אלה מותקנים בקרי טמפרטורה, וברגע שהמים בצינור מתקררים מתחת לטמפרטורה מסוימת, שולח הבקר פקודה להזרים מים חמים חדשים לצינורות, וכך נשמרת הטמפרטורה היציבה במתחם. 

איך מתקינים חימום תת רצפתי מים? 

התקנת מערכת חימום תת רצפתי שפועלת על מים דורשת כמה שלבי התקנה. חשוב להדגיש שברוב המקרים המערכת מותקנת בשלב בניית הבית ולפני הנחת הריצוף, אחרת, יש צורך להסיר את רצפות המתחם שאותו נרצה לחמם. שלב הראשון, מניחים את צינורות המערכת לאחר מכן מחברים את בקרי הטמפרטורה בצורה נכונה. לבסוף יש להתקין את משאבות החום והמים מחוץ לשטח הדירה, ולחבר את כל המערכות כך שיפעלו בצורה משותפת. לצורך התקנה שכזאת יש צורך באנשי מקצוע שמבינים בתחום. ECOHEAT היא חברה שפועלת בתחום שנים ארוכות. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם לצורך ייעוץ והתקנה של מערכת חימום תת רצפתית. 

 מה הם היתרונות והחסרונות של חימום תת רצפתי באמצעות מים

החיסרון הגדול והבולט של מערכת חימום זו היא העלות הגבוהה יחסית של ההתקנה הראשונית שלה. היתרונות הרבים של מערכת זאת מאפילים על החיסרון הזה. מערכת חימום תת רצפתי מים היא המערכת הנוחה, הזולה לתפעול והבטוחה ביותר שאפשר להשיג בשוק. החימום באמצעות מים מייצר סביבה חמה ולא יבשה, וגורם לכך שתקלות במערכת הם נדירות מאוד עד לא קיימות. בנוסף לכך, משאבות החום שמזרימות את החום למערכת החימום מנצלות אנרגיה בצורה מעולה ותורמות להורדת ההוצאות החודשיות על חימום.  

חימום תת רצפתי – סיכום 

חימום תת רצפתי באמצעות שימוש בצינורות מים הוא הפתרון המתקדם והבטוח ביותר שקיים כיום בשוק לחימום של חללים עסקיים וביתיים. המערכת פועלת באמצעות משאבת חום, מים ובקרי טמפרטורה שמותקנים מתחת לרצפות החלל אותו נרצה לחמם. 

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן