חיפוש

הסוד שלא הכרת שמסתתר בתוך הלימון

תוכן עניינים

לימון מוסיף המון הפך בשנים האחרונות ללא סתם משפט, אלא לדרך חיים שרבים מאמצים לחיקם. מיץ לימון ידוע כבר שנים כבריא וחיוני למערכת העיכול, אך מעטים מכירים את המיצוי לשו בצורת שמן. שמנים אתריים הם המיצוי הטהור ביותר לערכיו וסגולותיו של כל שורש, עלה, ירק ופרי, והנה כל סודותיו של הלימון.

שמן אתרי לימון

הדרך לייצר שמן לימון אתרי, על רגל אחת כמובן, היא באמצעות מיצוי התכונות והערכים שיש בקליפת הלימון. אחרי שמרתיחים את החלק הצהוב בלבד של קליפת הלימון, מניחים אותה בכלי אטום עם שמן זית מאוד מאוד איכותי או שמן ניטרלי ממקור טבעי כמו שמן זרעי ענבים ונותנים להם לעבור חיבור ואימולסיה לאורך זמן רב, לפחות 3 שעות ולאחר מכן לאחסן לפחות 24 שעות לפני הצריכה שלו.

סודם של שמנים אתריים

שמנים אתריים כבר במשך זמן רב מאוד ידועים בתור סופר תרופות. שמן אורגנו אתרי ידוע בתור בעל סגולות יוצאות דופן לסייע לכאבי בטן ודלקות. שמן רוזמרין אתרי ידוע כמשפר ומסייע בזרימת דם ומקל על שרירים תפוסים, וישנן עוד מאות דוגמאות כמו אלו.

סגולותיו של שמן לימון

אחרי שהבנו מה הם שמנים אתריים באופן הבסיסי בואו נעמיק בסגולותיו של שמן הלימון האתרי. בתור התחלה, במריחה עדינה שלו על הפנים הוא מסייע בהעלמת פיגמנטציה של העור. בנוסף לכך, הוא נותן תחושת רעננות, מסייע לגוך להתמודד עם חום וחולי וכמובן – אנטי דלקתי.

איך צורכים שמן לימון אתרי

שמנים אתריים רבים ניתן למרוח או לטפטף ישירות לפה. שמן לימון אתרי מומלץ לצריכה באמצעות טפטוף של טיפה אחד בלבד כוס מים של 180 מ"ל ולשתות אותה לאורך 10 דקות.

מה אתם עוד עושים פה?

אתם עדיין במאמר זה ולא ממהרים לבית המרקחת הקרוב? זה הזמן! שמנים אתריים מסייעים לנו להרגיש רעננים וחיוניים יותר, ושמן לימור אתרי מסייע יותר מכולם בשיפור ושימור מצב הרוח החיובי שלנו וגם מסייע לנו בעת בלבול רגשי. שמנים אתריים – פצצה של בריאות. 

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן