חיפוש

הנעליים שיהפכו את ההופעה שלך למושלמת

תוכן עניינים

היכרות עם סוגים שונים של נעליים היא ידע חובה לכל מי שרוצים לשדרג את ההופעה שלהם. הנה המדריך המלא עבור גברים ונשים בכל הגילאים

נעליים הן חלק בלתי נפרד מהאאוטפיט. לא משנה אם נלך למשרד, לחברים או לדייט רומנטי, כדאי להשקיע בנעליים ולבדוק כיצד הן משתלבות עם המלתחה ועם הלבוש. יתרה על כך, החיבה לנעליים משותפת לגברים ונשים והיא גם חוצה גילאים.

השאלה היא איך בוחרים את הנעליים שיהפכו את ההופעה שלך למושלמת. כאן צריך בכל זאת להבחין בין נעלי נשים לבין נעלי גברים, כמו גם להביא בחשבון את המאפיינים של סוגי הנעלה לקיץ לעומת החורף. אז אחרי שמגדירים את סגנון הלבוש הרצוי, אפשר להתקדם לבחירת הנעליים המתאימות.

מה ההבדל בין סוגי הנעלה?

נעל עץ ונעל בית תתאים למי שרוצים להיראות במיטבם בסלון או במהלך אירוח. לעומת זאת, נעלי עקב ונעלי פוינט יכולות להתאים לנשים שלובשות שמלות או חצאיות. 

לשם השוואה, יש גם נעלי שלג ונעלי גשם לעונה החמה וכמובן נעלי עבודה עבור מי שלא מוכנים להתפשר גם המהלך היום יום. חוץ מזה, כדאי להזכיר את היתרונות של סנדלים בקיץ ואף את הערך המוסף של מגפיים או נעלי מוקסינים למראה אקסקלוסיבי במיוחד. 

לעוד טיפים חמים בנושא אופנה >> buzz.org.il

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן