חיפוש

המוצרים שכל משפחה עם תינוק בבית צריכה שיהיה לה

תוכן עניינים

חיתולים, מגבונים, משטחי פעילות וכמובן עגלה ואביזרי בטיחות הם חלק בלתי נפרד מרשימת הציוד שחייבת להיות בכל בית עם תינוק. במאמר הבא נסביר איפה משיגים את המוצרים הרלוונטיים וכמה זה אמור לעלות

הצטרפות של תינוק אל חיק המשפחה מחייבת שורה ארוכה של התאמות. בין היתר, עלינו לקחת בחשבון למשל את הצורך ברכישת ציוד ואביזרים. לכן, ברוב המקרים נתחיל עם ציוד בסיסי לשמירה על היגיינה: החל מחיתולים, דרך מגבונים ועד משטחי החתלה שיכולים לשמש אותנו גם על השידה בחדר התינוקות וגם בטיולים מחוץ לבית.

מה ישעשע את התינוק בזמן שהוא רגוע?

היות ותרופות או משככי כאבים דורשות התייעצות עם רופא ילדים ובכל מקרה כדאי להיות זהירים איתם, עדיף להתמקד בשאר סוגי המוצרים שיכולים לשעשע את התינוק בשעות הבודדות שבהן הוא רגוע. כאן, אפשר למשל להתמקד במשטחי פעילות ייעודיים ולשלב צעצועים שיאתגרו את הילד ויפתחו אותו.

לבסוף, כל שנותר הוא להוסיף לרשימה אביזרי בטיחות – כמו עגלה או כיסא תינוק לרכב. בהשקעה של כמה אלפי שקלים בלבד, ניתן למלא את רשימת הקניות ולהשלים אותה. בנוסף, אפשר לבקש עזרה או להלוות מוצרים מחברים, קרובים ובני משפחה שהתינוק שלהם גדול ולא זקוק לציוד הזה. 

מעוניינים לקרוא תוכן נוסף בנושא משפחה, כנסו >>hot-stuff.co.il

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן