חיפוש

הטעויות הנפוצות בקידום אורגני

תוכן עניינים

אז כבר הבנת שבניית אתר היא צעד חיוני באסטרטגיית השיווק שלך והשקעת מאמצים רבים בקידום האתר בגוגל. למרות המחקר המעמיק והתוכן המעולה שדאגת לייצר ולהעלות באופן קבוע לאתר, האתר פשוט מסרב להגיע לעמוד הראשון. ישנם גורמים רבים שיכולים להסביר תופעה כזו. אסטרטגיית SEO כוללת היבטים רבים ולעתים קרובות, נצטרך לאמץ חשיבה מעמיקה ורחבה כדי לענות על כולם. כאן, נפרט כמה מהטעויות הנפוצות ביותר שבעלי אתרים עושים בתהליך הקידום.

לקדם ביטויים לא רלוונטיים

כדי ליהנות מדירוג גבוה בגוגל, לא מספיק לקדם ביטויי מפתח. החשוב ביותר הוא שנוודא שאנחנו מבצעים אופטימיזציה לביטויים ממוקדים ורלוונטיים. מילות מפתח גנריות עם נפח חיפוש אדיר כמו "עורך דין פלילי" או "קידום אתרים", ידרשו לפעמים מעל שנה של עבודה מאומצת כדי להתקרב בכלל לעשרים התוצאות הראשונות. התמקדות בביטויים ספציפיים וארוכים יותר, המכונים "ביטויי זנב ארוך", יאפשרו לך לטפס במהירות ולהגיע לקהלים רלוונטיים יותר.

מזניחים את ביצועי האתר – מזניחים את הקידום האורגני

זה נכון שהתוכן הוא המלך ושהשקעה בביטויי המפתח ובאיכות התוכן מהווה חלק בלתי נפרד מקידום אתרים איכותי. עם זאת, היום יותר מתמיד, מהירות הטעינה של האתר שלך היא גורם לא פחות מקריטי באסטרטגיה שלך. העמודים המהירים ביותר, יזכו לדירוג הגבוה ביותר. אופטימיזציה של התמונות שלך, בניית גרסאות AMP לעמודים ושימוש בתובנות ב-Google PageSpeed ​​Insights יתנו לך יתרון משמעותי. 

תיאורי המטא לא מניעים לפעולה

אם לא ננחה את המשתמש מהי הפעולה שנרצה שיעשה כשיגיע לתוצאת החיפוש שלנו, הסבירות לביקור באתר יורדת משמעותית. חשוב שנחתום כל תיאור שאנחנו מגדירים לתוצאת החיפוש בהנחיה ברורה, מזמינה וחד משמעית. כדי להבטיח שהמשתמש אכן יראה אותה, חשוב לוודא שהתיאור לא ארוך מדי. תיאורים ארוכים מ-150 תווים עלולים להיחתך באמצע. 

להזניח את ההתאמה לניידים

נכון להיום, כ-80% מהרכישות המקוונות מתבצעות דרך מכשירים ניידים. זהו מקור הטראפיק הנפוץ ביותר. כפועל יוצא מכך, גוגל מעניקה חשיבות רבה לגרסת הנייד של האתר שלך. 

אם האתר שלך לא רספונסיבי, מומלץ להסתייע בשירות מומחה SEO לקידום האתר שלך שיוכל לייעץ לך כיצד להתאים את העמודים לנייד באופן אופטימלי. זו הזדמנות חשובה לבחון היבטים נוספים בקידום ולוודא שהאתר שלך מקבל את הכלים הטובים ביותר לזנק בתוצאות החיפוש.

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן