חיפוש

במה השקיעו היזמים הישראלים השנה?

תוכן עניינים

ההייטק הישראלי נמצא בשיא של כל הזמנים, לכן מעניין לבדוק במה השקיעו היזמים ומה משך את תשומת הלב שלהם גם מעבר לים. במאמר הבא נערוך סקירה כללית של התחום וננסה לשער כיצד ייראה העתיד הקרוב

השקעה של היזמים הישראלים בסוגים שונים של עסקאות יכולה ללמד אותנו רבות על הלך הרוח בשוק. מצד אחד, ההייטק הישראלי הפך לקטר הכי משמעותי של המשק. הוא נמצא כיום בשיא של כל הזמנים עם השקעות זרות וכספי מטבע שזורמים לישראל מכל רחבי העולם, כמו גם מושך תשומת לב של חברות ותאגידי ענק מאירופה וארצות הברית. מצד שני, היזמים הישראלים לא מפחדים להסתכל גם מעבר לים.

התחומים החמים של השנה – ושל השנים הבאות

היזמים הישראלים השקיעו השנה בהייטק. ספציפית יותר, ניתן לראות השקעות בעולמות הגיימינג, הפינטק וכמובן בכל מה שקשור לבריאות. בין אם זו מגפת הקורונה או תהליך טבעי, יותר ויותר יזמים מפנים את המשאבים שלהם אל השקעה בתחומים שמשלבים בין טכנולוגיה לבריאות – בתהליך שככל הנראה לא עומד להסתיים בקרוב.

במילים אחרות, גם העתיד הקרוב יהיה כנראה מבוסס על השקעות באותם תחומים. בזכות השקעות אלו, היזמים הישראלים מוכיחים את הערך המוסף שהם מביאים אל עולמות המסחר ואת האומץ שלהם.

לעוד כתבות על ההיטק הישראלי >> wizbiz.org.il

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן