חיפוש

בלי להיות תלוי, ולשלוט בכל התוכן – איך אפשר ללמוד בעצמכם לבנות את האתר לעסק?

תוכן עניינים

פלטפורמות שונות מאפשרות כיום לבעלי עסקים לבנות לעצמם את אתר האינטרנט. במאמר הבא נסביר מה היתרונות של זה, איך עושים זאת נכון ומתי בכל זאת כדי לפנות אל בעלי מקצוע לקבלת שירותי ייעוץ והכוונה

בניית אתר אינטרנט לעסק לא חייבת להיות משימה מסובכת. אם רוצים להשיג עצמאות מלאה ולא מעוניינים להיות תלויים באנשים אחרים, בניית האתר תהיה הפתרון האידיאלי עבור כל סוגי העסקים והעצמאיים. יתרה על כך, בניית אתר באופן הזה תאפשר לכל אחד או אחת מאיתנו לשלוט בתוכן, בעיצוב, במידע, במסרים שמגיעים ללקוחות וכן הלאה.

הפלטפורמות שכל בעל עסק צריך להכיר

הדרך ללמוד איך לבנות את האתר לעסק היא להיעזר בפלטפורמות שמיועדות לכך. על קצה המזלג, ניתן להזכיר למשל את חברת וויקס שמאפשרת לבנות אתר אינטרנט בלי שום סוג של ידע טכני או היכרות עם התחום. לשם השוואה, יש גם את פלטפורמת הקוד הפתוח וורדפרס שבה משיגים עצמאות מלאה – אבל מתבססים על טמפלטים קיימים ומוכחים.

עם זאת, חשוב לשמור על ראש פתוח. במידת הצורך, אפשר בכל זאת להתייעץ עם בעלי מקצוע ולקבל הכוונה לגבי התוכן, העיצוב הגרפי והתחזוקה או האבטחה של האתר.

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן