חיפוש

בוט לוואטסאפ, מה זה ואיך זה ישדרג את שירות הלקוחות שלכם?

תוכן עניינים

עולם השיווק מתבסס יותר ויותר על טכנולוגיה בשנים האחרונות. קידום ושיווק עסקי נעשה ממוקד ברשת האינטרנט בכלל וברשתות החברתיות בפרט ואחד המרכיבים של תחום זה הוא הבוט לוואטסאפ. הרעיון העומד מאחורי בוט לוואטסאפ הוא לייעל את המענה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים כפי שנרחיב בהמשך המאמר. בנוסף במאמר זה נסביר כיצד הצ'אט בוט יכול לשדרג את שירות הלקוחות של העסק או החברה.

בוט לוואטסאפ למענה אוטומטי

למעשה באמצעות בוט לוואטסאפ ניתן ליצור מענה אוטומטי שגם כאשר שירות הלקוחות של העסק לא זמין ניתן להמשיך ולתת מענה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים הזקוקים למענה. שימוש בבוט יכול להגדיל את מעגל הלקוחות ולסייע בשימור לקוחות קיימים ובסופו של דבר להביא לשיפור בהכנסות של העסק. שירות הלקוחות יכול להיות מנוהל ביעילות תוך מעקב מדויק אחרי הפונים.

שדרוג שירות הלקוחות

האופן שבו  בוט בוואטסאפ יכול לשדרג את שירות הלקוחות אינה קשורה רק לזמינות של התקשורת. באמצעות כלי העבודה של הבוט ניתן לבנות מערך שיווק בו ניתן לעקוב מבחינה סטטיסטית אחר התוצאות של השיווק. ניתן לפלח את הסיבות לפניות ולבדוק אם ניתן לכל פנייה מענה מתאים.  חשוב להתאים את המערכת בהתאם לצרכים ולסוג הפעילות שבית העסק מפעיל.

זמינות מסביב לשעון

הזמינות של העסק כיום חשובה מתמיד. בוט לוואטסאפ מאפשר לכם להיות זמינים ללקוחות במשך כל שעות היממה. הדבר מייעל את פעילות העסק מכיוון שבמקום שהלקוחות יצטרכו להמתין לנציג אנושי הם מקבלים מענה ממוחשב כבר מהרגע הראשון. ניתן לדאוג שבמקום לנטוש את החברה לקוח ישאיר את פרטיו ושיחזרו אליו בהקדם על ידי הגורם הרלוונטי עבור כל סוג של פנייה.

בוט בוואטסאפ להצלחה עסקית

לסיכום הנושא, בוט בוואטסאפ  מאפשר פרסום ישיר ואישי ללקוחות, תוך פילוח ואפיון של קהלים מוגדרים. הכנסת הבוט למערך השיווק יכול להוביל להגדלת קהל הלקוחות ולשימור טוב יותר של הלקוחות הקיימים. כפי שציינו ניתן בעזרת הבוט לעבוד באופן יעיל ומסודר, תוך שימוש בכלים סטטיסטיים מתקדמים על מנת לשפר ולשדרג את כל מערך שירות הלקוחות של העסק.

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן