חיפוש

אילו סוגי חזיות יש ומה הכי תתאים לי?

תוכן עניינים

היכרות עם סוגים שונים של חזיות תאפשר לבחור את זו שהכי תתאים לנו מבחינת נוחות, עמידות וגם מחיר. במאמר הבא ניכנס אל עובי הקורה ונביא עבורך את המידע הרלוונטי והמעודכן

סוגים שונים של חזיות יכולים להתאים לנשים בטווח גילאים רחב מאוד. אם רוצים לבחור את החזיה המתאימה, חשוב להכיר את האפשרויות שעל הפרק. לאחר מכן, ניתן לוודא השוואה בין סוגים רלוונטיים של חזיות בלבד – כמו למשל על מנת לעמוד במסגרת התקציב או כדי למנוע הוצאות מיותרות.

באופן כללי, צריך להפריד בין חזיות עם ריפוד קל, חזיות פוש אפ, חזיות עם או בלי ברזלים וחזיות ספורט. בהפרדה ברזולוציה גבוהה יותר, נראה שיש גם הבדלים בין חזיות טי שירט, חזיות בגזרת משולש, חזיות סטרפלס וכן הלאה.

איך המידה משפיעה על הנוחות של החזיה?

החזיה שהכי תתאים לך היא זו שתעניק תחושת נוחות ותתמוך בחזה באופן מחטב ומחמיא. כמו כן, צריך לקחת סרט מדידה כדי למדוד את היקף החזה בצמוד ומתחת לחזה. לאחר מכן יש לעגל למספר הקרוב ביותר כדי להיצמד לאותיות שבהן משתמשים לתיאור הקאפ: כמו מידה 2.5 לקאפ A, מידה 5 לקאפ B, מידה 7.5 לקאפ C ומידה 10 לקאפ D. 

התעדכנו בטיפים הכי חמים בתחום האופנה >> first-news.co.il

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן