חיפוש

איך לשדרג את הלוק היומיומי עם איפור מקצועי

תוכן עניינים

המטרה של איפור היא לשדרג את המראה הכללי שלנו, אך כדאי לדעת כיצד ליישם ולפזר אותו על עור הפנים. במאמר הבא נביא כמה טיפים לשדרוג הלוק ונבין מתי רצוי לפנות אל בעלי מקצוע שההתמחות שלהם היא איפור

איפור מתאים יכול לעזור לנו להסתיר פגמים ולהבליט חוזקות. האיפור יכול להתאים לגילאים שונים, הוא מיוצר מחומרי גלם איכותיים ויש סוגים מסוימים שאף תורמים לעור הפנים מבחינת לחות והזנה. עם זאת, קיימים בכל זאת הבדלים בין איפור מקצועי לבין איפור סטנדרטי.

טיפים לאיפור מקצועי

איפור מקצועי מתאפיין בכך שהוא מותאם אישית לתווי הפנים ולמבנה שלהן. חוץ מזה, איפור מקצועי יכול לשדרג עבורנו את הלוק היומיומי בלי שנצטרך לעשות שום דבר אחר – כמו למשל להשקיע בלבוש או לשלם הרבה כסף על בגדים. אם רוצים להשיג את היתרונות הללו, כדאי לפנות אל בעלי מקצוע שההתמחות שלהם היא איפור ובמקביל ללמוד כיצד לעשות את זה לבד.

איפור מקצועי מתחיל בבחירת חומרי גלם מתאימים. לאחר מכן, יש להתאים את סגנון האיפור ללבוש ולטעם האישי. בנוסף, כדאי לבחור איפור עמיד שלא ידרוש תחזוקה מסובכת. אחרי כל זה, כל שנותר הוא לבחור כל יום איפור אחר ולפי תחושת הבטן.

לטיפים נוספים>>rata.co.il

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן