חיפוש

איך לעשות את זה נכון: הטריקים להתאמת האקססוריז להופעה שלכם

תוכן עניינים

בחירה נכונה של אקססוריז יכולה לשדרג כל מראה מבסיסי ופשוט – למתוחכם, מרשים וסובב ראשים, אבל הרבה פעמים אנחנו לא בטוחים ובטוחות איך לשלב אותם בצורה הטובה והמדויקת ביותר. המדריך הבא יעשה לכם סדר בנושא, ויעזור לכם לבחור בצורה הטובה ביותר את האקססוריז שלכם בהתאם ללבוש.

תכשיטים

לא כל הנוצץ זהב, אבל תכשיטים מוצלחים שמתאימים ללוק הם תוספת נהדרת שיכולה לשנות לגמרי את האופי של המראה הכולל לכיוון המדויק שנרצה. למשל – לאירוע יוקרתי נרצה אולי לענוד תכשיטי מתכת ויהלומים או פנינים, בעוד שלבילוי שגרתי או נבחר דווקא בתכשיטי פלסטיק צבעוניים. גם בנים, אגב, מתקבלים בברכה בטרנד הזה, ותכשיטי עור או שרשראות כסף בסיסיות יכולות להלום אותם מאוד ולהוסיף להם חיספוס.  

תיקים

אקססורי שהוא גם יפה וגם פונקציונלי הוא אקססורי מנצח, וכאלה בדיוק הם תיקים. בגלל שהם מגיעים במגוון גדלים וסגנונות – אין שום בעיה לבחור את התיק המסוים שיתאים ללוק – תיק קטן וקליל לבילוי, קלאץ' יד לאירוע קוקטייל, תיק גב חינני ליום לימודים – מה שרק תצטרכו קיים בשבילכם. כדי לא להזדקק ליותר מדי תיקים במלתחה – כדאי לבחור כמה אפשרויות קלאסיות בצבעים שמתאימים להרבה צבעים אחרים – שחור, ניוד, כחול נייבי וכדומה. 

נעליים

הרבה אנשים בחיי שומרים על לבוש די סולידי כל הזמן, ונהנים להתפרע בגזרת הנעליים. הרבה פעמים זה יהיה המקום שבו נרצה להביע את עצמנו בצורה הכי יצירתית וישירה, ולמזלנו – קיימים כל כך הרבה סוגים של נעליים. בכל צבע שנוכל לדמיין, בכל גזרה או חומר – השמיים הם הגבול. בבחירת נעליים חשוב מאוד שלא להתפשר על נוחות, ולקחת בחשבון את מזג האוויר ואת השימוש שייעשה בהן.

חצאיות

אז אם אנחנו מדברים על חצאיות ספורטיביות, קלילות וכיפיות שפשוט לא בא להחליף כל הקיץ ועונת המעבר, אז אנחנו בטח מדברים על החצאיות של ג'וב! אין לנו מילים לתאר את הבד המאוורר והנעים, האיכות תפירה והשיק המטורף של החצאיות. למי שלא מכירה אנחנו (ועוד המון כמונו) ממליצים לכם לבקר באתר שלהם ולהתרשם בעצמכם.

בקיץ

יש עונות שיש להן את האקססוריז המובהקים שלהם, והקיץ היא אחת מהן. כובעי קיץ, סנדלים, צבעים בהירים ובוהקים, סגנון של קש – כל אלה הם חלק בלתי נפרד מהנוף של הקיץ הישראלי, ומתאימים גם למזג האוויר וגם למצב הרוח. המטרה היא להישאר מקושטות ומקושטים, ועדיין באוורור מקסימלי וקלילות מירבית.

בחורף

אם בקיץ השתדלנו להיות כמה שיותר קלילים – האקסוריז של החורף הם כאלה שישמרו אותנו גם אופנתיים וגם מחוממים היטב. צעיפי צמר וכובעים, מגפיים – כל אלה משחקים תפקיד כפול של אסתטיקה וחימום הגוף, ואין כיף ומנחם מזה. טיפ – נסו להישאר באיזון של שמירה מהקור, ולא להיחנק לגמרי תחת כובדם של קילוגרמי צמר רבים – קנו צעיף מחומר טוב שיחמם את האיזורים החשובים, אבל לא יעמיס עליכם יותר מדי.

לסיכום

אקססוריז הם המקום שלנו להביע את עצמנו, ולהתאים את הלוק שלנו לאירוע, הקשר, אווירה או מצב רוח. בגלל שמגוון הסגנונות הוא כמעט אין-סופי, אפשר לבחור בדיוק את האקססורי או השילוב שמתאים, ולהינות ממנו עד הסוף.

לעוד כתבות עם טיפים שווים>> fresh.org.il

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן