חיפוש

איך להתמודד עם חרם שעושים לילד

תוכן עניינים

חרם על הילד הוא אירוע דרמטי שמחייב את המעורבות של ההורים, אנשי החינוך והצוות הפסיכולוגי בבית הספר או הגן. במאמר הבא נסביר כיצד ניתן לפעול ומה עושים גם במישור האישי וישירות מול הילד

הורים שמגלים שמתקיים חרם על הילד שלהם עלולים לחוות מצוקה ואובדן עשתונות. עם זאת, מדובר למקרה הצער באירועים שכיחים שחוזרים על עצמם בכל רחבי הארץ ופחות או יותר בכל הגילאים. לכן, הדבר החשוב הוא להכיר בבעיה ולא להתעלם ממנה.

למי פונים במקרים של חרם על הילד?

מבחינה פרקטית, חרם על הילד מחייב את המעורבות של ההורים. לא משנה איך מגלים על החרם, צריך למשל לפנות אל אנשי החינוך במוסד החינוך הרלוונטי ולשתף אותם במערכת השיקולים. לאחר מכן, יש לבחון אפשרות לשילוב של הצוות הפסיכולוגי בבית הספר או הגן – לשם התמיכה הנפשית בילד וכדי למנוע נזקים בלתי הפיכים.

על מה מדברים עם הילד?

מישור מקביל שבו כדאי לפעול על מנת להוציא את הילד מהמצב של המצוקה מבוסס על שיחות אישיות. אלו שיחות שמתקיימות רק בין ההורה לבין הילד, כאשר המטרה היא לחזק אצלו את תחושת המסוגלות והביטחון האישי. בהרבה מאוד מקרים, זה יאפשר לילד להתמודד עם החרם טוב יותר עצמאית. 

לעוד טיפים וכתבות בנושא ילדים ומשפחה >> arrived.co.il

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן