חיפוש

איך להזמין תורים באינטרנט בצורה מאובטחת?

תוכן עניינים

מעוניינים להזמין תורים באינטרנט? חוששים לחשוף פרטים אישיים? ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם להזמין תורים באינטרנט בצורה מאובטחת וזאת מבלי להמתין לנציג שירות.

הזמינו תור באתר או אפליקציה רשמית

כשאתם בוחרים לעשות זימון תורים באינטרנט אבל רוצים לשמור על אבטחת מידע, כדאי לעשות זאת רק באתרים שאתם מכירים וכאלה שהם רשמיים של הגורם שאתם מזמינים אליו תור. כל גוף אשר מציע את האפשרות של זימון תורים אינטרנטית, ידאג לשמור על אבטחת מידע כך שלקוחותיו ירגישו בנוח לזמן תורים ולקבל את השירות. לכן מומלץ לבצע זימון תורים רק דרך האפליקציה של אותו גוף או דרך האתר הרשמי.

מה קורה כשצריך למסור פרטים אישיים?

לעיתים כאשר נבקש לבצע זימון תורים ברשת נצטרך לתת פרטים מזהים על מנת לזמן את התור או על מנת להיכנס למערכת. מומלץ להימנע באופן כללי ממסירת פרטים אישיים, אך במידת הצורך חשוב לעשות זאת רק עבור גוף שאתם מכירים.

אל תפתחו קישורים לא מזוהים

כלל חשוב בתחום אבטחת מידע הוא לעולם לא לפתוח קישורים לא מזוהים. אם בזמן זימון תורים קופצים לכם קישורים שאינכם מזהים את הדומיין שלהם ואתם חוששים, אל תפתחו אותם. קישורים לא מזוהים יכולים להיות מלכודת ולפגוע בניסיונכם לשמור על אבטחת מידע של הפרטים שלכם, ולכן כדאי להיזהר מהם.

איך להזמין תורים באינטרנט בצורה מאובטחת?

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן