חיפוש

איך הופכים רעיון למוצר?

תוכן עניינים

יש לכם רעיון למוצר שיכול לשנות את העולם? חשבתם על שירות עם ערך מסחרי גבוה? כדאי שתקראו את המאמר בשביל להבין מה השלב הבא שאותו מומלץ לכם לעשות

הדרך להפוך רעיון למוצר מתחילה בהכנת שיעורי בית. לא משנה אם הרעיון שלכם עוסק במוצר ספציפי או בשירות קיים, עליכם להבין מי המתחרים שלכם ומי קהל היעד. בשלב הזה, תוכלו להכין שיעורי בית בלי לצאת מהבית – אלא על בסיס מידע מאתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, דוחות, פרסומים בתקשורת או במידת הצורך גם יצירת קשר עם חברות מתחרות.

בשלב הבא כבר ניתן להיכנס אל עובי הקורה על מנת לבנות תכנית עסקית. המטרה של תכנית עסקית היא לא רק לשמש עבורכם כסוג של מפת דרכים, שבה תוכלו להיעזר על מנת לדעת איזו פניה לקחת בכל שלב שאליו תגיעו, אלא גם לעזור בגיוס כספים ומשאבים.

כמה עולה להפוך רעיון למוצר?

הרבה אנשים שחושבים על מוצרים שיכולים לשנות את העולם או על שירות עם ערך מסחרי גבוה לא מצליחים להגיע למצב שבו הם מרוויחים מהם כסף. בשביל לפתור את הבעיה, מומלץ לגייס כספים ממקורות אמינים ולהיצמד לתוכנית העסקית. במקביל, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע רלוונטיים: החל מרואי חשבון ועד עורכי דין.

מתעניינים בביזנס? כנסו לקרוא>>www.u-v.org.il

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן