חיפוש

איי סיישל או זנזיבר? איזה יעד יותר מתאים לירח דבש?

תוכן עניינים

אם אתם בדיוק מתכננים את חתונת החלומות שלכם, אין ספק שאתם כבר חושבים הלאה על ירח הדבש החלומי שאתם רוצים. בשנים האחרונות היעדים הפופולריים ביותר הם כבר לא אתרי תיירות, אלא דווקא חופשות בטן ובצדק רב. אז בואו נגלה אם זנזיבר או דווקא איי סיישל הם הבחירה הנכונה.

אם לא הכרתם עד עכשיו, גם איי סיישל וגם זנזיבר הם יעדי בטן גב הנמצאים באופן לא מפתיע על גבי איים, מה שהופך את שני היעדים למושלמים עבור ירח דבש. אבל עדיין קיים הבדל ונצטרך לבחור בהתאם.

איי סיישל

איי סיישל נמצאים באוקיינוס ההודי בקרבת אפריקה ומספקים לנו חווית בטן גב וירח דבש כאילו היישר מהסרטים. נוכל למצוא חבילות שונות וטיסות ישירות שיקלו על כל הטיול ולכן נוכל להתמסר מהר לחוויה. חשוב לזכור שהתרבות שם אינה מערבית וקצת שונה ממה שאנחנו מכירים. לבסוף, מדובר באופציה היקרה מבין השתיים. 

זנזיבר

גם זנזיבר נמצאת באוקיינוס ההודי, אך בקרבת טנזניה. מדובר באופציה זולה יותר ונגישה עבור כל זוג שבדיוק שילם הון תועפות על אירוע חתונה מרהיב. מדובר בסביבה צעירה ותוססת עם חופים לבנים ורומנטיים שיכניסו אותנו בדיוק לאווירת ירח הדבש שרצינו. חשוב לציין שבשתי המקרים עלינו להתכונן מראש ולהביא המון קרם הגנה, מצב רוח ואין שום צורך בוויזה למדינה וגם לא חיסונים מיוחדים. 

השורה התחתונה

גם איי סיישל וגם האי זנזיבר הם אופציות נהדרות לירח הדבש שלנו. ההחלטה בסופו של דבר תתבסס על המרחק שנסכים לטוס ועל המחיר שנוכל לשלם. איי סיישל יהיו מעט יותר יקרים, אבל החוויה שנקבל בכל אי תהיה רומנטית, מיוחדת ונזכרת. 

פופה הוא האתר המרכזי בישראל עבור עדכונים שוטפים וחמים בתחומים שונים – לימודים, משפחה, חדשנות אופנה ועוד…הישארו מעודכנים 24/7 ובכל מקום:)

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים גם ברשתות החברתיות

התוכן המוביל בישראל!

כל מה שנכון וצריך לדעת במקום אחד...

אם אהבת את הכתבה, כנראה שגם אלו יעניינו אותך:

Subscribe

Just subscribe to my newsletter
to receive all fresh posts

home3-hero-img.jpg
דילוג לתוכן